به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۶۰۳۰

پرستويي:دراین سالهافقط بي احترامي ديدم

گروه فرهنگ و هنر: بازيگر فيلم سينمايي« آژانس شيشه اي» گفت كه در چند سال اخير جز توهين و بي احترامي و رنج نديدم.
پرستويي:دراین سالهافقط بي احترامي ديدم
« پرويز پرستويي» كه به مناسبت روز ملي سينما سخن مي گفت،افزود: حضور تيمي شايسته در راس مديريت سينما سبب شد كه بار ديگر اهالي سينما دور هم جمع شوند. وي يادآور شد: خوشحالم پس از ۸ سال توانستم به اين جمع راه پيدا كنم و پس از مدت ها اين اتفاق خوب برايم رخ داد. بازيگر فيلم سينمايي «ليلي با من است» تاكيد كرد:«سيد رضا ميركريمي» وقتي فيلم جديدش را كليد زد به من گفت كه چندسالي است كه كار نكردم و من نيز در پاسخ به وي گفتم كه چند سالي است كه كاركردم اما اي كاش در سينما فعاليت نمي كردم زيرا در همه اين سال ها جز توهين، بي احترامي و رنج دستاوردي از فعاليت خود نديدم. پرستويي اظهار اميدواري كرد كه شعار اميد در دولت يازدهم محقق شود و از اينكه سينماگران بار ديگر دور هم جمع شدند ابراز خرسندي كرد.

وي ادامه داد: در چهار سال اخير رسما در مراسم هاي سينمايي حضور نداشتم و اين روند سبب شد برخي شايعاتي را مبني بر خداحافظي ام از بازيگري در سكوت خبري مطرح و اعلام كنند كه پرستويي اكنون در حال كشاورزي در زادگاهش است. اين بازيگر سينما تاكيد كرد: ابايي از اينكه كشاورز زاده ام ندارم اما معتقدم حق ندارم كار نكنم زيرا من از فعاليت در سينما به دنبال فربه شدن نيستم و بر اهداف خود پايبند هستم. پرستويي خطاب به سينماگران حاضر در جشن سينما گفت: شما را قسم به خدا هرآنچه بود و هست را كنار بگذاريم و به فرداي بهتر فكر كنيم. وي يادآور شد: خوشحالم پس از چهار سال بار ديگر بزرگان سينما را دور هم جمع مي بينم و خوشحال تر مي شدم كه دوستان غايب نيز در اين جشن حاضر مي شدند. برنامه جشن سينماي ايران جمعه شب با حضور مسوولان فرهنگي و اهالي سينما در باشگاه ديپلماتيك برگزار شد.
مرجع : ایرنا

۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۱:۲۴
شریفی نیا و حیایی و نگار فروزنده چی؟؟؟؟ توی این هشت سال بی احترامی دیدن؟؟؟؟ به قول جنوبی ها این هشت سال کویتشون بود. (127451)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۸
پرستویی عاشقتم.عاشق شخصیتتم.آرزومه همه بازیگرا مثل تو باشن (127628)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۲۱
اقاي پرستويي عزيز مردم شما را واقعا بدون ريا دوست دارندهنوز بازيتان درفيلم ليلي با من است و مارمولك درخاطرم هست شما به معناي واقعي كار بلد هستيد خدا هنرمندهاي مردمي چون شما و خانم معتمد اريا را حفظ كند (127744)