کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس انجمن حمایت از تولیدكنندگان و مصرف كنندگان:

نباید خودروی چینی را به تاكسیرانی وارد كرد

23 شهريور 1392 ساعت 10:49

گروه اقتصادی: رییس انجمن حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با انتقاد از ورود خودروهای چینی به ناوگان تاکسیرانی کشور اظهار داشت: تا زمانی که خودروهای با کیفیت تری برای مسافران وسائل حمل و نقل عمومی وجود دارد نباید خودروهای بی‌کیفیت چینی را وارد ناوگان تاکسیرانی کشور کرد.


جعفری در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه در تاکسیرانی باید خودروهایی در اختیار رانندگان و مسافران قرار داده شود که آسایش آن‌ها را فراهم کند، افزود: وقتی در خودروهای تولید داخل نیز گزینه‌های بهتری برای تاکسی‌های درون و برون شهری وجود دارد ورود این خودرو‌ها به ناوگان تاکسیرانی جای بسی انتقاد دارد. رییس انجمن حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان تصریح کرد: حتی اگر قرار است تاکسی‌های کشور وارداتی باشند، بهتر است خودروهای با كیفیت بالای وارداتی در این امر بکار گرفته شود تا هم آسایش مسافران تامین و هم راحتی را برای تاکسی داران فراهم كند.

طی هفته گذشته خبر ورود ۱۰ هزار خودرو چینی‌ام. وی. ام۵۳۰ (MVM۵۳۰) به ناوگان تاکسیرانی منتشر شد . براساس این گزارش، در حالی سفارش ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو ۴۰ میلیونی از سوی سازمان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد که MVM۵۳۰ بر اساس آخرین ارزشیابی کیفی (تیرماه) شرکت ISQI از جمله قعرنشینان خودروهای تولید داخلی از لحاظ عملکرد کیفی بشمار می‌آید!


کد مطلب: 16031

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16031/نباید-خودروی-چینی-تاكسیرانی-وارد-كرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir