به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۶۰۳۴۰
هر گرم طلا 408 هزار و 400 تومان

سکه و طلا دوباره افزایشی شد

گروه اقتصادی: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به تعیطلات چند روز گذشته گفت که علی‌رغم تعطیلات در بازار غیر رسمی، قیمت ارز افزایش داشته که همین مساله باعث افزایش قیمت سکه و طلا شد.
سکه و طلا دوباره افزایشی شد
محمد کشتی‌آرای با بیان اینکه صبح روز گذشته قیمت طلا در بازار کاهشی بود، اظهار کرد: با این حال از ظهر به بعد قیمت ارز افزایش پیدا کرد و تبع آن بازار سکه و طلا هم افزایشی شد. او با تاکید بر تاثیر مسائل سیاسی روی قیمت‌ها در بازار طلا افزود: امروز قیمت سکه 100 هزار تومان بیشتر شد، در حالی که قیمت جهانی طلا با توجه به تعطیلی روز یکشنبه در کشورهای غربی ثابت بود. همچنین قیمت هر مثقال طلا با افزایش حدود 70 هزار تومانی امروز (یکم مهر) به یک میلیون و 769 هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای با بیان اینکه دیروز داد و ستدها در بازار طلا کم شده بود، گفت: از امروز که بازار فعال شده و داد و ستدها روال عادی خود را پیدا کرده و نسبت به دیروز حالت افزایشی داشته است. عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر همچنین با اشاره به آخرین قیمت‌های سکه و طلا گفت: سکه تمام چهار میلیون و 550 هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و 150 هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و 140 هزار تومان فروخته می‌وشد. به گفته وی، سکه‌های یک گرمی 645 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 408 هزار و 400 تومان قیمت دارد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: سکه