به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۶۰۵۵۴

رندر‌های رسمی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد

گروه فناوری: بعد از انتشار خبرهای مربوط به مشخصات این گوشی و حتی انتشار رندرهای لوازم جانبی آن، روز گذشته رندرهای رسمی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد که طراحی این گوشی و سه رنگ اصلی آن را تایید می‌کنند.
رندر‌های رسمی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد
با توجه به این تصاویر و اخباری که قبلا منتشر شده، می‌توانیم بگوییم که میت ۲۰ پرو با بهره‌گیری از نمایشگر AMOLED خمیده ۶.۳ اینچی، مسیر جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ را ادامه داده است. البته بر خلاف پرچم‌داران سامسونگ، این گوشی هواوی در دو طرف صفحه‌نمایش، از حاشیه‌های بسیار باریک و بریدگی نمایشگر نسبتا کوچکی بهره می‌برد. علاوه بر این، در بریدگی نمایشگر آن یک دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سیستم تشخیص چهره قرار گرفته است. در ضمن باید به گزارش‌های مختلفی مبنی بر بهره‌گیری این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم اشاره کنیم.با نگاه به پنل پشتی، می‌توانیم لبه‌های خمیده‌ی آن را ببینیم که منجر به خوش‌دست‌تر شدن این گوشی می‌شود. علاوه بر این، چینش مربعی شکل دوربین سه‌گانه و فلش دو رنگ هم توجهات را به خود جلب می‌کند. در کنار این موارد، مانند دیگر گوشی‌های پرچم‌دار هواوی، برند لایکا در پنل پشتی آن قابل مشاهده است.

از لحاظ سخت‌افزارهای داخلی، قلب تپنده‌ی این گوشی یک تراشه Kirin 980 است که حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند. علاوه بر این می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش هم داشته باشیم. انرژی این گوشی را هم یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید خاطرنشان کنیم این گوشی از همان ابتدا مجهز به اندروید پای خواهد بود.هواوی اعلام کرده که میت ۲۰ پرو در کنار مدل معمولی این گوشی و هدفون بی‌سیم FreeBuds 2 Pro، در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ اکتبر) در لندن رسما معرفی می‌شود. فروش این گوشی‌ها هم از پایان ماه اکتبر آغاز خواهد شد و طبق این رندرهای رسمی، می‌توانیم انتظار ارائه‌ی آن در سه رنگ مشکی، آبی و گرگ‌ومیش را داشته باشیم. اگرچه، طبق برخی گزارش‌ها مدل سبزرنگ آن هم در حال ساخت است.

رندر‌های رسمی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد

رندر‌های رسمی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد
مرجع : برترین ها
برچسب ها: هوآوی