به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۱۶۰۶۹

آخرين احکام کميته انضباطي فدراسيون

گروه ورزشی: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکام و آرا و دعوت به حضور در کمیته انضباطی را اعلام کرد که این آرا به شرح زیر است:
عقیلی به کمیته انضباطی دعوت شد
با توجه به تخلف هادی عقیلی بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر عدم رعایت مفاد ماده 23 آیین نامه کمیته انضباطی و مصاحبه با جراید ورزشی علیه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، این بازیکن روز یکشنبه هفتم مهر 92 جهت ادای پاره‌ای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت می‌شود. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.

رسیدگی به شکایت ویسی از باشگاه پیکان
همچنین عبدالله ویسی هم از باشگاه پیکان شکایت کرده و روز یکشنبه هفتم مهرماه طرفین پرونده باید در کمیته انضباطی حاضر باشند. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.

پیگیری شکایت بادامکی و طالب لو
در همان روز جلسه رسیدگی به شکایت غلامحسین بادامکی از باشگاه ملوان بندرانزلی در کمیته انضباطی برگزار می‌شود و طرفین باید در جلسه حضور پیدا کنند. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست. ضمن اینکه روز دوشنبه هشتم مهرماه جلسه رسیدگی به پرونده درخواست وحید طالب لو نسبت به مالیات دستمزد وی و ادعای پرداخت توسط باشگاه شاهین بوشهر، برگزار می‌شود که طرفین پرونده باید به همراه اصل مستندات در کمیته انضباطی حاضر شوند. ارائه معرفی نامه کتبی معتبر جهت باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر الزامی است.

بازیکن سایپا یک جلسه محروم شد
در بازی تیم‌های سایپای البرز مقابل ملوان بندرانزلی در تاریخ 14 شهریور 92 در انزلی و از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر، حامد شیری بازیکن تیم سایپا با رفتار غیرورزشی در آوردن پیراهن پس از سوت پایان بازی مرتکب تخلف شد و به همین دلیل به پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم سایپا محکوم می شود. حکم صادره قطعی است.

تذکر کتبی به اسکوچیچ و گل محمدی
سرمربیان تیم‌های ملوان انزلی و نفت تهران قبل از بازی تیم‌هایشان مقابل تیم‌های صنعت مس کرمان و ذوب آهن اصفهان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شرکت نکرده اند و به همین دلیل به اسکوچیچ و یحیی گل محمدی تذکر کتبی داده می‌شود. احکام صادره قطعی است. در صورت تکرار، تنبیهات شدیدتر اعمال خواهد شد.

یک جلسه محرومیت برای مربیان داماش و فجر سپاسی
عبدالله مرغوب مربی داماش گیلان و علی صبوری، مربی فجر سپاسی شیراز در دیدار تیم های فجرشهید سپاسی و داماش گیلان در هفته هشتم لیگ برتر مرتکب تخلفاتی چون اعتراض و رفتار غیرمسئولانه شدند که در هر دو نهایت به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمشان و پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شدند. آرای صادره قطعی است.

محرومیت یک جلسه ای برای مربی تیم ملوان بندرگز
در خلال رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی که 25 مرداد بین تیمهای ملوان بندرگز و ویژن تهران انجام شد، تماشاگران منتسب به تیم ملوان بندرگز با پرتاب اشیا به سوی نیمکت تیم میهمان و ورود تماشاگران به داخل زمین پس از پایان بازی، مرتکب تخلفاتی شدند که بر این اساس تیم ملوان بندرگز به پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد. همچنین مهدی احدی مربی تیم ملوان بندر گز در طول بازی به داور اعتراض می کرد که نقض مقررات منجر به اخراج وی شد. بر همین اساس وی هم به یک جلسه محرومیت از همراهی و حضور در مسابقات و همچنین پرداخت 300هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد. آرای صادره قطعی هستند

محکومیت باشگاه ذوب آهن
کمیته انضباطی در خصوص شکایت محمد برجلو از باشگاه ذوب آهن، پس از بررسی پرونده و اسناد و مدارک طرفین، اعلام می کند باشگاه ذوب آهن باید مبلغ 55 میلیون تومان به محمد برجلو محکوم شده است. در مورد مطالبات فصل‌های آینده با توجه به آزادی بازیکن در تاریخ 2 مرداد 92 این بازیکن مشمول مقررات مربوطه و بند 5 ماده 38 آیین نامه نقل و انتقالات خواهد شد. این رای با رعایت مقررات و در مهلت یک هفته قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است.

علی حمودی به پرداخت 100 میلیون تومان محکوم شد
پس از شکایت مهران عالی پور، کارگزار رسمی فیفا از علی حمودی و درخواست مطالبه وجه از بازیکن کنونی فولاد مبارکه سپاهان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طرفین را به کمیته انضباطی دعوت کرد. عالی پور ادعا کرده بود که بابت قراردادهایی که با دو باشگاه استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان برای حمودی بسته است، 100 میلیون تومان از علی حمودی طلبکار است. در تاریخ 27 مرداد کمیته انضباطی تشکیل جلسه داد اما حمودی در جلسه حاضر نشد و حتی دفاعیه ای هم از خود ارسال نکرد. کمیته انضباطی از حمودی خواست که ظرف مدت یک هفته پاسخ مستدل خود را به کمیته انضباطی تقدیم کند که تا زمان صدور رای هیچ پاسخی به کمیته انضباطی نرسید. در نهایت کمیته انضباطی با بررسی اسناد و مدارک و مشاهده قراردادها، صحت ادعای عالی پور را تایید کرد و رای به پرداخت مبلغ 100 میلیون تومان در حق مهران عالی پور صادر کرد. رای صادره در مهلت قانونی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است.