به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۱۶۰۷۲
خطیب پول را خرج کرده و به ملی‌پوشان دروغ گفته است

پول واریز نشود به مسابقات جهانی نمی‌رویم

گروه ورزشی: فرنگی کار وزن 120 کیلوگرم ایران می‌گوید اگر تا دوشنبه شب پول به حساب ملی‌پوشان واریز نشود، آنها در رقابت‌های جهانی کشتی نخواهند گرفت.
امیرعلی اکبری  درباره ترک اردو از سوی ملی‌پوشان کشتی فرنگی، اظهار کرد: بچه‌ها تصمیم قاطعی گرفته‌اند که اردو را ترک کنند، چون تبعیض و دروغ خسته‌شان کرده است. فرنگی‌کاران از تبعیضی که بین کشتی آزاد و فرنگی وجود دارد ناراحت هستند به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند که در رقابت‌های جهانی امسال کشتی نگیرند. وی افزود: آزادکاران از یکی از بانک‌های خصوصی مبلغی پول گرفته‌اند. به گفته آقای مشتاقی که با یکی از مدیران این بانک صحبت کرده گویا آقای بیات گفته چون فرنگی لیگ دارد و آزاد کاران حق شرکت در لیگ را ندارند، کشتی فرنگی به این پول نیازی ندارد.

علی اکبری ادامه داد: آقای خطیب هم به ما قول داد از یک بانک خصوصی دیگر این پول را بگیرد و به فرنگی کاران اختصاص دهد، اما پول را خرج کرده و به بچه‌ها دروغ گفته است. آزادکاران با 50 میلیون پول راهی مجارستان شدند، اما به فرنگی چیزی نرسید. وی اضافه کرد: بچه‌ها هم تصمیم گرفتند تا در رقابت‌های جهانی بوداپست کشتی نگیرند، جالب است که مدال را کشتی فرنگی می‌گیرد، اما وقتی بحث تقسیم پول به میان می‌آید کشتی آزاد جلو می‌افتد و کشتی فرنگی به عنوان برادر ناتنی به حساب می‌آید. قرار است فرنگی کاران دوشنبه شب به مجارستان اعزام شوند و بچه‌ها قاطعانه تصمیم گرفتند که تا روز دوشنبه و تا پایان وقت اداری این پول به حساب فرنگی کاران واریز نشود، به مجارستان نروند.

نایب قهرمان دانشجویان جهان با بیان این که فرنگی کاران در این مدت با همه سختی‌ها ساخته‌اند، گفت: ما در اردوها املت و عدس پلو خوردیم. خودمان از بیرون گوشت خریدیم و استفاده کردیم. حرفی هم نزدیم، اما آقای خطیب دارد از این حرف نزدن‌ها سوء استفاده می‌کند. الان بحث تبعیض و دروغ گفتن و گرو کشیدن به میان آمده است. علی اکبری در پایان، اظهار کرد: بحث ما پول نیست، بلکه تبعیضی است که به وجود آمده و گرنه همه دیده‌اند که ما با سختی‌های مختلف و بی‌پولی ساخته‌ایم. کشتی آزاد و فرنگی در یک جا تمرین می‌کنند، اما بین آنها تبعیض وجود دارد. این اتفاق از طرف هر کسی که بوده کار بسیار زشت و نادرستی صورت گرفته است و ما فکر می‌کنیم این کارها غرض ورزی است. ما همه برای یک رشته ورزشی یعنی کشتی هستیم، اما این تبعیض‌ها خسته‌مان کرده است.
مرجع : ایسنا

فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۹:۴۶
مثل اینکه خرج کردن واسه یه مهره سوخته از خودمون واجب تره (127920)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۱:۱۱
بهتر پولکی ها (127976)
فقیر
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۲:۳۷
فکر نان باش که خربزه اب است ...بیکاری جوانان فقر ...کدای ...ورشکستکی اقتصاد الا ضروری نیست ما که مردم ارضی نیستیم (128019)