به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۶۰۸۷۱

زیباترین شهرهایی که در پاییز باید ببینید

گروه گردشگری: پاییز زمان مناسبی برای دیدن چهره تازه‌ای از شهر‌هاست، هوا هنوز چندان سرد نشده و به راحتی می‌توان ساعت‌ها راه رفت و قدم زد منظره‌های تازه‌ای از شهر‌ها دید و کوچه پس‌کوچه‌ها را کاوید.


تور استانبول؛ در نسیم خنک پاییزی در کنار بسفور قدم بزنید

 تور استانبول انتخاب خوبی برای استراحتی چند روزه و دور بودن از فضای روزمره زندگی و کار است؛ این شهر پر‌هیاهو و زیبای گردشگری در تمام فصل‌های سال آماده پذیرش گردشگران است.
آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر است و نرخ‌های مناسبی را برای سفر با تور‌های مسافرتی ترکیه به گردشگران ارائه کرده است. لیست این تور‌ها را در وب‌سایت آژانس بررسی کنید. تمام پکیج‌های مسافرتی آژانس دارای ترنسفر‌های رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند.
استانبول با داشتن تاریخی پرفراز و نشیب و دوران امپراطوری عثمانی دیدنی‌های بسیاری را در خود جای دادهاست.
از مسجد فاتح دیدن کنید این مسجد را به دستور احمد سلطان فاتح ساختند. این مسجد نمونه بارز معماری ترکی اسلامی است. به گرند بازار بروید و با مردم استانبول معاشرت کنید و از صنایع‌ دستی استانبول برای سوغات خرید کنید.

در کافه‌های اطراف بسفور قهوه بنوشید و چای ترکی را همراه باقلوا امتحان کنید این مزه‌های خوب را هرگز فراموش نمی‌کنید. یادتان بماند کباب‌های ترکی را در وعده‌های نهار و شام حتما نوش جان کنید.
پرواز استانبول کوتاه است و همراه سالمندان و حتی کودکان هم سفر خوبی می‌شود، با توجه به اینکه استانبول هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره بسیار خوبی دارد در کل هزینه سفر بسیار مقرون به صرفه خواهد شد. تمامی هتل ها نیز برای گردشگران آژانس آویسا صبحانه ترکی سرو می‌کنند.
بار سفر ببیندید کشتی سواری در بسفور و دیدن منظره غروب آفتاب از بالای برج گالاتا منتظر شماست تا روز‌های زیبایی در این پاییز برای خود بسازید.
 


 تور تایلند؛ در پاییز به سواحل زیبای پوکت سفر کنید
در این روز‌های دلچسب پاییزه انتخاب‌های فراوانی برای رزرو تور تایلند دارید می توانید با پرواز‌های ماهان و عمان ایر مستقیم به پوکت بروید و یا اینکه چند روزی را در بانکوک بمانید و بعد یکی از سواحل پاتایا یا پوکت را برای گذراندن تعطیلات یک‌ هفته‌ای انتخاب کنید.
تور‌های مختلفی در آژانس آویسا برای سفر به این کشور هیجان‌انگیز وجود دارد از هتل‌های سه ستاره گرفته تا پنج ‌ستاره‌های لوکس هر کدام که به سلیقه شخصی شما نزدیک بود را انتخاب کنید. در بانکوک مهم‌ترین نکته مکان هتل است که به خیابان سوخومویت و یا میدان سیام نزدیک باشد هتل‌های ارزان سه یا چهار ستاره هم در این منطقه کفایت می‌کند.

در پوکت و پاتایا سعی کنید هتل پنج ستاره ساحلی با امکانات رفاهی خوب رزرو کنید تا هم نزدیک به دریا باشید و هر روز صبح بعد از صرف صبحانه مفصل هتل به ساحل بروید و قدم بزنید و در پوکت به خیابان معروف و شب زنده‌دار پاتونگ بروید از جمله جذابیت‌ بازار‌های تایلندی دکه‌های غذافروشی است که عطر و بوی ادویه‌های مختلف و غذاهای خوشمزه تمام بازار را پر می‌کند حتما در تمام شهر‌ها این غذاهای خوشمزه را امتحان کنید.
در بانکوک چند شبی بمانید و به دیدن معابد زیبای گرند پلاس بروید معبد پرا خائونیز در همین مجموعه قرار دارد که یکی از اصلی ترین مجسمه‌های بودا در آن نگه‌داری می‌شود.
این کشور پر از پارک‌های آبی با سرگرمی‌های هیجان‌انگیز است. یک هفته در میان روز‌های پاییزی را تعطیل و به تایلند سفر کنید.
 


تور گرجستان؛ در کافه‌های شبانه روستا‌ولی خوشگذرانی کنید
 به همراه تور گرجستان وارد تفلیس می‌شوید این شهر باستانی در مسیر قفقاز مسیر اتصال شرق و غرب و پایتختی مدرن برای گرجستان است که در بافت زیبای سنتی خود از پیشرفت‌های امروزی عقب نمانده است.
 این کشور در زمینه توریست پیشرفت خوبی داشته است دو شهر اصلی و گردشگرپذیر گرجستان، باتومی و تفلیس دارای هتل‌های معروف و زنجیره‌ای هستند و با خیال راحت هر کدام از هتل های نواتل یا هیلتون هالیدی را که بخواهید می توانید رزرو کنید. تمامی هتل‌ها دارای خدمات سرو صبحانه‌ی گرجی برای گردشگران آژانس آویسا هستند.
حتما در خیابان روستا‌ولی که خیابان اصلی شهر است قدم بزنید و چند بنای اصلی شهر مخصوصا موزه‌ها را ببینید. کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی در طول شبانه روز در این خیابان می‌بینید که گاهی با موسیقی زنده فضاهای گافه را گرم و صمیمی می‌کنند، نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌مزه گرجی را حتما در این کافه‌ها نوش جان کنید.

 به قلعه ناریکلا بروید می‌گویند این قلعه را شاه عباس صفوی ساخته است و از بلندای آن تمام شهر تفلیس را نظاره کنید و یا برای صرف نهار به دریاچه لاکپشت بروید و از مناظر طبیعی این دریاچه لذت ببرید.
تمامی تور‌ها با پرواز‌های قشم به مقصد تفلیس پرواز دارند و گردشگران به همراه ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس آویسا به هتل زیبای خود می‌رسند. ورود به گرجستان دیگر نیازی به ویزا ندارد و به راحتی با یکی از تور‌های ۴ یا ۵ شب آژانس آویسا می توانید به سفر بروید. برای رزرو تور گرجستان با آژانس آویسا تماس بگیرید.