به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۶۰۹۱۸

مورینیو این هفته اخراج می‌شود

گروه ورزشی: بازیکنان و کادر فنی منچستریونایتد معتقدند ژوزه مورینیو ممکن است در پایان هفته‌ی جاری از این باشگاه اخراج شود.
مورینیو این هفته اخراج می‌شود
یونایتد دیروز شنبه با یک نمایش بسیار بد در مقابل وستهام با نتیجه‌ی 3-1 شکست خورد تا بدترین شروع فصل 29سال اخیر خود را رقم بزند. فاصله‌ی یونایتد با صدر جدول لیگ برتر، با این شکست به 9 امتیاز رسید.بازیکنان و کادر فنی منچستریونایتد درحالی که بعد از این بازی با قطار به منچستر بازمی‌گشتند به صورت علنی درباره‌ی احتمال اخراج مورینیو از باشگاه صحبت می‌کردند.ریو فردیناند یکی از اسطوره‌های یونایتد و مدافع سابق این تیم بعد از بازی گفت:" به اعتقاد من حالا وقت آن است که در یونایتد تصمیم‌های بزرگی گرفته شود. مسئولین رده‌بالا و کسانی که باشگاه را اداره می‌کنند، کسانی مثل اد وودوارد در حال مذاکرات و برگزاری جلساتی هستند تا به این نتیجه برسند که در قدم بعدی چکار باید کرد.در حال حاضر به نظر می‌رسد در رختکن از آن وحدت و اتحادی که باید وجود داشته باشد خبری نیست. تصمیم درباره‌ی سرمربی، درباره‌ی تیم و اینکه باشگاه باید از این به بعد در چه مسیری حرکت کند، اینها تصمیم‌های مهمی هستند که باید در بالاترین سطح گرفته شوند".مورینیو یک هفته‌ی بسیار سخت و پرحادثه را پشت سر گذاشته. او و تیمش در مرحله‌ی سوم کارابائو کاپ در مقابل تیم دسته دومی دربی شکست خوردند و او در تمرینات یونایتد در مقابل دوربین‌های تلویزیونی با پل پوگبا درگیری لفظی داشت.

مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی وستهام تنها به سه سوال جواب داد و بعد به همراه یکی از مسئولین رسانه‌ای باشگاه، اتاق محل برگزاری کنفرانس را ترک کرد درحالیکه خبرنگاران سعی داشتند از او درباره‌ی عملکرد پل پوگبا در بازی دیشب سوال بپرسند.وودوارد پیش از این اعلام کرده که قصد ندارد بعد از چند نتیجه‌ی ضعیف، تصمیمات ناگهانی بگیرد و این نکته که یونایتد روز سه‌شنبه باید به مصاف والنسیا برود احتمالاً تصمیم بزرگ مدیران منچستریونایتد را به تعویق خواهد انداخت. ولی وودوارد به هر حال نمی‌تواند از کنار ناآرامی و تنش در رختکن یونایتد و ناکامی‌های این تیم در مستطیل سبز، به راحتی عبور کند.مورینیو شخصاً قرارداد خود با یونایتد که سالی 15 میلیون پوند ارزش دارد را یک‌طرفه فسخ نخواهد کرد ولی مسئولین یونایتد می‌دانند که نتایج این روزهای یونایتد اگر مدت بیشتری ادامه پیدا کند، کار کردن با آقای خاص را برای آنها غیرممکن می‌کند.

یونایتد پیش از این شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه آنها از چند وقت پیش با زین الدین زیدان برای جایگزینی مورینیو صحبت کرده‌اند را رد کرده است. زیدان این روزها بدون تیم است و همه می‌دانند که اگر زمانی یونایتد برای هدایت تیمش با او مذاکره کند، زیدان به قبول این پست تمایل زیادی نشان خواهد داد. وودوارد واقعاً مایل نیست سرمربی تیمش را یک بار دیگر تغییر دهد ولی فضای پرتنش و سنگینی که در باشگاه و حوالی باشگاه شکل گرفته ممکن است او را به این کار مجبور کند.بازیکنان یونایتد دیشب بعد از شکست شوکه‌کننده در مقابل وستهام به خانه برگشته و در مقابل دوربین‌های رسانه‌ای قرار گرفتند ولی از ژوزه مورینیو خبری نبود. پوگبا و دیگر بازیکنان یونایتد در ایستگاه قطار ویملزلو با قیافه‌هایی خسته و ناراحت شکار عکاس‌های خبری شدند ولی هیچ عکسی از مورینیو توسط آنها ثبت نشد.گفته شده که مورینیو فعلاً در لندن اقامت دارد تا مدتی را در کنار خانواده‌اش سپری کند. از دورانی که مورینیو هدایت چلسی را به عهده داشت، خانواده‌ی او همچنان در خانه‌ای در شهر لندن زندگی می‌کنند و به همراه آقای خاص به منچستر نقل مکان نکرده‌اند.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: مورینیو