کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش ساخت ايميل ياهو پس از حذف ايران!

برترین ها , 24 شهريور 1392 ساعت 9:06

گروه علمي و فناوري: در تاريخ 16 شهريور سال جاري خبري با سرخط «ياهو با ايران خداحافظي کرد» منتشر شد و گفته شد به دنبال تغييرات صورت گرفته در نحوه ايجاد ايميل هاي ياهو از اين پس امکان ايجاد پست الکترونيکي جديد اين شرکت براي کاربران ايراني وجود نخواهد داشت. اما اينجا يک خبر خوشحال کننده براي کاربراني داريم که همچنان به ساخت اکانت ياهو تمايل دارند.


ياهو در اقدامي عجيب نام ايران را از فهرست کشورهايي که هنگام ثبت نام پست الکترونيک ديده مي شد حذف کرده است. براي ثبت نام و فعال سازي حساب کاربري نيز وارد کردن شماره تلفن همراه الزامي است و اين کار براي کاربران ايراني غير ممکن است. اما اين مساله به معناي خداحافظي ياهو از ايران نيست. ما ايراني ها هميشه راه حلي براي هر مشکل داريم.
براي آشنايي با روش کار به همراه عکس هاي آموزشي با ما همراه باشيد.
1- طبق روال هميشگي، به صفحه اصلي ياهو برويد. گزينه Mail را انتخاب کنيد.


2- در صفحه اي که باز مي شود، روي کادر آبي رنگ در پايين صفحه که نوشته شده است: Creat New Account (ساخت حساب کاربري جديد) کليک کنيد.


3- در صفحه اي که باز مي شود، مشخصات خود را يادداشت و جنسيت خود را وارد کنيد. در اين مرحله بايد روي کد 1+ ايالت متحده کليک راست و گزينه Inspect Element را انتخاب کنيد.


4- در اين مرحله در پايين صفحه پنجره اي باز مي شود که بايد جاي خالي را با واژه «98+» و عدد يک که دو خط بالاتر قرار دارد را با «98» پر کنيد.


5- هر دو کد آمريکا را به روش مذکور به ايران تغيير دهيد.


6- در اين مرحله ايميل شما ساخته شده است.


7- مي توانيد وارد ايميل ياهوي خود بشويد و نامه هاي الکترونيک را با اکانت ياهو ارسال يا دريافت کنيد.


کد مطلب: 16092

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/16092/آموزش-ساخت-ايميل-ياهو-حذف-ايران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir