به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۶۰۹۹۷
محسنی اژه‌ای خبر داد:

سلطان سکه به اعدام محکوم شد

گروه اقتصادی: سخنگوی قوه قضاییه اسامی محکومان به اعدام در پرونده‌های اخیر مفاسد اقتصادی را اعلام کرد.
سلطان سکه به اعدام محکوم شد
حجت‌الاسلام  محسنی اژه‌ای سخنگو و معاون اول قوه قضاییه در حاشیه جلسه امروز مسئولان عالی قضایی، اظهار کرد: گرچه قبلا اشاره کرده بودم، اما برای اطلاع مردم عزیز مجددا عرض می‌کنم که هم بر اساس قانون و هم بر اساس استجازه‌ای که از مقام معظم رهبری شد، مواردی که به اعدام محکوم شده‌اند، احکامشان قابل تجدیدنظر خواهی است و طبعا اگر محکوم‌علیه یا وکیل او اعتراض کنند، پرونده مزبور در دیوان عالی کشور مجددا مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.سخنگوی قوه قضاییه افزود: غیر از موارد اعدام، سایر احکام صادره قطعی است.حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: افرادی که در چند روز اخیر در دادگاه‌های ویژه محکوم شده‌اند، سی و پنج نفر هستند که اسامی آن‌ها به شرح زیر اعلام می‌شود:

1- حمید باقری درمنی فرزند محمد که دارای سابقه کیفری بوده و در این پرونده در دادگاه بدوی به عنوان مفسد فی الارض محکوم به اعدام شده است. این حکم قابل تجدیدنظر خواهی است و می‌تواند در دیوان عالی کشور در صورت اعتراض رسیدگی شود.

2- وحید مظلومین فرزند حبیب اله هم به عنوان مفسد فی الارض به اعدام محکوم شد و این حکم نیز غیرقطعی و قابل تجدیدنظر خواهی است.

3- محمد اسماعیل قاسمی با اسم مستعار محمد سالم فرزند غلامعلی که این فرد نیز به اعدام محکوم شده که حکمش قابل تجدیدنظر خواهی است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: سلطان سکه اعدام