به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۱۶۱۰۲۱

شرط دیدار حضوری با وزیر آموزش و پرورش

گروه جامعه: مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش طی اطلاعیه‌ای چگونگی دیدار متقاضیان با وزیر آموزش‌وپرورش را اعلام کرد.
شرط دیدار حضوری با وزیر آموزش و پرورش
بر این اساس، متقاضیان درخواست دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش می‌توانند درخواست خود را بر اساس فرم الف. تکمیل کرده و با ارائه مستندات لازم، نسخه‌ای از آن را به پست الکترونیک (ایمیل) didar@medu.ir ارسال کنند تا پس از بررسی و تائید کارشناسان ذی‌ربط، هماهنگی‌های لازم جهت ملاقات حضوری با وزیر آموزش‌وپرورش به عمل آید.این اطلاعیه تاکید دارد که اولویت ملاقات حضوری با وزیر آموزش‌وپرورش، با متقاضیانی خواهد بود که دارای طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی در نظام آموزش‌وپرورش برای رفع نارسایی‌ها و ارتقاء کیفیت آموزشی باشند و در غیر این صورت ممکن است سایر درخواست‌ها که حائز این شرایط نباشند از اولویت ملاقات حضوری خارج شوند.

پیش از ظهر امروز سیدمحمد بطحایی با جمعی از مراجعه‌کنندگان به دیدار و گفتگو پرداخت و طرح‌ها و برنامه‌های آنان را موردبررسی قرارداد. در این دیدار دو بازنشسته فرهنگی، یک خدمتگزار مدرسه و یک آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی و سه معلم که از شهر‌ها و استان‌های مختلف کشور حضور یافته بودند در دفتر وزیر آموزش پروش با سید محمد بطحایی گفتگو کردند و به ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.
مرجع : ایسنا