به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۱۶۱۱۲۱

۴۰ دقیقه از فیلم Venom حذف می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: مطابق با اظهارات تام هاردی (Tom Hardy) ستاره‌ی فیلم Venom «ونوم» نزدیک به ۴۰ دقیقه از صحنه‌های این اثر حذف شده است. پس از فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» ساخته‌ی سم ریمی (Sam Raimi)، «ونوم» دومین اثر سینمایی با حضور این کاراکتر است.
۴۰ دقیقه از فیلم Venom حذف می‌شود
توفر گرِیس (Topher Grace) نقش ونوم را در آن فیلم بازی کرد. در فیلم سم ریمی سیمبیوتی (Symbiote) ادی براک (Eddie Brock)، رقیب پیتر پارکر (Peter Parker) را آلوده و تبدیل به تبهکار داستان می‌کند. متأسفانه ریمی کاراکتر ونوم را به گونه‌ی تنفرانگیزی به تصویر کشید و حضور این کاراکتر عملا به شکست انجامید. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.زمانی قرار بود که اسپین‌آف «مرد عنکبوتی ۳» با حضور ونوم ساخته شود اما بازخورد ضعیف این کاراکتر باعث توقف پروژه شد. مطابق با برنامه‌های کمپانی سونی ادی براک در فیلم The Amazing Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۳» نیز حضور پیدا می‌کند.مطابق با گزارشات زمانی چینیگ تاتوم (Channing Tatum) برای ایفای نقش ونوم در چندین فیلم ابراز تمایل کرده بود. اما زمانی که قراردادی میان کمپانی سونی و مارول (Marvel) برای سهیم شدن در «مرد عنکبوتی» منعقد شد، همه‌ی آن برنامه‌ها کنار گذاشته شدند.

پس از ماجراهای بسیار سرانجام «ونوم» به یک فیلم انحصاری با حضور تام هاردی در هر دو نقش ونوم و ادی براک رسید. تام هاردی در مصاحبه‌ی جدیدی با Comics Explained فاش کرد که دست‌کم ۳۰ دقیقه از صحنه‌های این فیلم حذف شده است که برخی از آن‌ها جزو صحنه‌های مورد علاقه‌ی او بودند.بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از صحنه‌ها در این فیلم نیستند. صحنه‌هایی دیوانه وار، صحنه‌های طنز سیاه. می‌دانید منظورم چیست؟ این صحنه‌ها به محصول نهایی راه نیافتند.بخشی از جذابیت تماشای «ونوم» دیدن نقش‌آفرینی تام هاردی در قالب دو نقش است و او احتمالا در خلال فیلمبرداری مقداری از خلاقیت خود را به فرایند تزریق کرده است. هاردی همچنین اخیرا منبع الهام خود برای صدای ونوم را فاش کرد که شامل تأثیرات افرادی نظیر باستا رایمز (Busta Rhymes) و کریس براون (Chris Brown) است.

اخیرا طرفداران این فیلم پس از پی بردن به این‌که «ونوم» با درجه‌ی نمایش PG-13 اکران می‌شود، ناامید شدند چرا که در ابتدا این اثر به عنوان فیلمی پخته‌تر و تیره‌وتار‌تر از دنیای کتاب‌های مصور معرفی شد. اخیرا اعلام شد که درجه‌ی نمایش PG-13 از ابتدا برای این فیلم در نظر گرفته شده بود و هیچ صحنه‌ی با درجه‌ی آرِ حذف‌شده‌ای وجود ندارد.این مسئله از منظر تجاری جور درمی‌آید چراکه کمپانی سونی نه‌تنها امید دارد تا جهانی با تبهکاران دنیای «مرد عنکبوتی» به راه بیندازد که شامل ونوم و جرد لتو (Jared Leto) در قالب موربیوس (Morbius) است بلکه می‌خواهد تا با دیگر پروژه‌های بالقوه‌ی دنیای سینمایی مارول هماهنگ باشد.
مرجع : گیمفا
برچسب ها: سینمای جهان