به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۱۶۱۱۸۳

مشخصات دوربین گلکسی اس ۱۰ افشا شد

گروه فناوری: به تازگی وب سایت SamMobile گزارش داده گلکسی اس 10 با سه دوربین همراست و البته این پرچمدار اولین گوشی هوشمند با دوربین سه گانه نیست. پیشتر گلکسی A7 2018 با چنین ویژگی همراه شد.
مشخصات دوربین گلکسی اس ۱۰ افشا شد
شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی می کند. برای سال 2019 نیز سری گلکسی اس 10 را باتوجه به گزارش ها در سه مدل مختلف رونمایی خواهد کرد. این سری اگرچه در بجث ظاهری تفاوت چندانی ندارند اما در زمینه برخی ویژگی ها متفاوت از هم هستند.به تازگی وب سایت SamMobile گزارش داده گلکسی اس 10 با سه دوربین همراست و البته این پرچمدار اولین گوشی هوشمند با دوربین سه گانه نیست. پیشتر گلکسی A7 2018 با چنین ویژگی همراه شد.از مشخصات دوربین گلکسی اس 10 دوربین سه گانه باید به سه سنسور 12، 16 و 13 مگاپیکسلی پرداخت که هر یک ویژگی خاصی به گلکسی اس 10 در تصویربرداری باکیفیت می دهند.پیشتر نیز هوآوی و بزودی ال جی اسمارتفون های دوربین سه گانه خود را معرفی می کنند. از این رو عجیب نیست سامسونگ نیز به لیست شرکت های تولیدکننده اسمارتفون دوربین سه گانه بپیوندد.
مشخصات دوربین گلکسی اس ۱۰ افشا شد
تا به حال شایعات کمی درباره گلکسی اس 10 منتشر نشده و نمی توان اطلاعات دقیقی ارائه داد. گفته می شود سنسور 12 مگاپیکسلی دارای تغییردیافراگم F1.5/2.4، سنسور 16 مگاپیکسلی عریض و سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 همراست. البته دوربین سوم یک لنز تله فوتو برای زوم بهتر نیز خواهد بود.چنین ترکیب سنسوری در مقایسه پی 20 پرو با دوربین سه گانه 20، 40 و 8 مگاپیکسلی شاید در بحث اعداد کمی ضعیف است اما در عملکرد بعید به نظر می رسد تفاوت فاحشی را شاهد باشیم. سامسونگ گلکسی اس 10 را در MWC 2019 معرفی خواهد کرد و اطلاعات کامل را باید تا برگزاری این رویداد مشاهده کنیم.از مشخصات احتمالی آن باید به صفحه نمایش QHD+، حافظه رم 6 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 3500 میلی آمپری و دوربین اصلی 3 گانه و سیستم عامل اندروید 9.0 پای پرداخت.
به هر حال جزئیات کافی نیست و باید به انتظار ادامه داد.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: گلکسی