به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۶۱۲۵۶

عکس‌ها و اطلاعات نوکیا ۷.۱ منتشر شد

گروه فناوری: شرکت HMD که صاحب امتیاز برند نوکیا است، در ماه جاری میلادی دو مراسم برای فردا و ۱۹ مهر تدارک دیده که قطعا در یکی از این مراسم قرار بود گوشی نوکیا ۷.۱ معرفی شود. حالا تنها کمی پیش از معرفی، عکس‌ها و اطلاعات این گوشی به صورت کامل لو رفته است. از جمله اطلاعات لو رفته می‌توان به قیمت، مشخصات فنی و تاریخ عرضه این گوشی اشاره کرد.
عکس‌ها و اطلاعات نوکیا ۷.۱ منتشر شد
قبل از هرچیز، بریدگی نمایشگر این گوشی خود را نشان می‌دهد و از این نظر این گوشی با نوکیا ۷.۱ پلاس هم مشابه خواهد بود. در خبری که درباره این گوشی منتشر شده همچنین تایید شده که نوکیا ۷.۱ توانسته گواهی FCC را هم دریافت کند و این یعنی این گوشی در کشورهای آمریکای شمالی هم قابل عرضه خواهد بود.از نظر سخت افزاری، در این گوشی شاهد نمایشگری ۵.۸۴ اینچی با تکنولوژی IPS LCD و نسبت نمایشگر ۱۹:۹ هستیم. همچنین این نمایشگر رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ دارد که همان Full HD+ شناخته می‌شوند. پردازنده دستگاه اسنپ‌دراگن ۶۳۶ خواهد بود و این گوشی در دو مدل با رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگابایتی همراه با مدلی با رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. هر دو مدل نیز از کارت حافظه microSD پشتیبانی خواهند کرد.
عکس‌ها و اطلاعات نوکیا ۷.۱ منتشر شد
متاسفانه مشخصات دوربین سلفی دستگاه منتشر نشده اما در بخش پشتی دستگاه که جنس شیشه‌ای دارد، دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی همراه با لنز‌های Zeiss قرار گرفته است. فریم کناری دستگاه نیز آلومینیومی بوده و به طور کلی ضخامت دستگاه کمتر از ۸ میلی‌متر خواهد بود.نوکیا ۷.۱ از تاریخ ۳۰ مهرماه در بازارهای اروپایی و با قیمت ۳۴۹ یورو برای مدل پایه و قیمت ۴۰۰ یورو برای مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. شما درباره این گوشی و به طور کل محصولات نوکیا چه فکر می‌کنید؟ آیا HMD توانسته نام نوکیا را دوباره سر زبان‌ها بیاندازد؟
مرجع : دیجی کالا مگ