به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۶۱۳۲۶

نماینده مجلس: وقتی خودمان گوشت بره بخریم ضعفا را درک نمی‌کنیم

گروه سیاسی: نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه افراد مرفه هیچ وقت نمی‌توانند اقشار ضعیف را درک کنند گفت: ما متاسفانه امروز سعی می‌کنیم در حوزه اقتصادی خودمان را به کشور‌های ضعیف بچسبانیم. درحالی که چرا خودمان را با کشور‌های قوی مقایسه نکنیم و چرا در رفاه بیشتری نباشیم.
نماینده مجلس: وقتی خودمان گوشت بره بخریم ضعفا را درک نمی‌کنیم
به گزارش شفقنا، قاسم احمدی لاشکی اظهار کرد: من یک معلم هستم و در کلاس درسم دانش آموزان متوسط را با دانش آموزان خوب مقایسه می‌کردم نه با دانش آموزان ضعیف. ولی ما متاسفانه امروز سعی می‌کنیم در حوزه اقتصادی خودمان را به کشور‌های ضعیف بچسبانیم. درحالی که چرا خودمان را به کشور‌های قوی مقایسه نکنیم و چرا در رفاه بیشتری نباشیم! طرح برخی مسایل به افکار عمومی ضربه می‌زند او تصریح کرد: توجیهاتی که امروزه از سوی برخی مسوولین مطرح می‌شود جز آسیب زدن به افکار عمومی تاثیر دیگری ندارد. مردم هم مردم دیروز نیستند که راحت باور کنند.

دایره اعتماد را محدود کردیم نماینده مردم نوشهر و چالوس دررابطه با تخریب اعتماد عمومی مردم گفت: ما امروز دایره اعتماد را محدود کردیم مردم کمتر به ما اعتماد می‌کنند و امیدوار هستیم که با راهکار‌های اساسی اعتماد مردم بیشتر شود و این امر در صورتی امکانپذیر است که به مردم راهکار درست دهیم و حرف‌هایی که با شعور مردم بازی می‌شود را مطرح نکنیم. طبقات مرفه نمی‌توانند اقشار ضعیف را درک کنند احمدی لاشکی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این گفته امام علی (ع) که فرمودند: هر چه برای خود می‌پسندی برای دیگران بپسند را اجرا کنیم بسیاری از مسایل حل می‌شود. اما در شرایطی که خودمان در ناز و نعمت زندگی کنیم و گوشت بره بخریم و دیگران ۱۰ هزارتومان ببرند و شاید به اندازه ۲۰ گرم گوشت بخرند هیچ وقت نمی‌توانیم اقشار ضعیف را درک کنیم.
برچسب ها: اختلاس