کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرد شیشه‌ای توهم زد و خانواده‌اش را چاقو زد

خراسان , 15 مهر 1397 ساعت 10:31

گروه حوادث: جوان 26 ساله شیشه ای با گروگان گرفتن اعضای خانواده خواهرش، در حالی ماجرای وحشتناکی را در مشهد رقم زد که مرد گروگان گیر، شوهر خواهرش را با ضربات چاقو تا سر حد مرگ برد!


 جوان 26 ساله ای که مدتی قبل همسرش از او طلاق گرفته و به تنهایی زندگی می کرد، حدود ساعت 2 بامداد راهی خانه خواهرش در خیابان گلبو در منطقه گلشهر مشهد شد. خواهر این مرد در را به روی برادرش گشود و مشغول پذیرایی از او شد. در این هنگام مرد جوان بساط استعمال مواد مخدرش را پهن کرد و پایپ را به دهان گرفت تا شیشه (مواد مخدر صنعتی) مصرف کند.دقایق از پس هم می گذشتند و مرد جوان در نخستین ساعات بامدادی همچنان درحال استعمال مواد مخدر بود. عقربه های ساعت حدود 5 صبح را نشان می داد که مرد جوان دچار توهم ناشی از مصرف شیشه شد!زوج جوان که به خاطر مرد شیشه ای تا آن ساعت از صبح بیدار مانده بودند آرام آرام لب به اعتراض گشودند. معتاد شیشه ای که هنوز در توهم بود فریاد می زد«تفنگم را بیاورید!» او با گفتن این جمله ناگهان کاردی را که به همراه داشت، بیرون کشید و به سمت شوهرخواهرش حمله ور شد.هنوز اعضای خانواده در شوک بودند که مرد شیشه ای، شوهر خواهرش را با ضربات چاقو غرق در خون، نقش بر زمین کرد. زن جوان با دیدن این صحنه هولناک، فریاد زنان به داخل حیاط دوید تا از همسایگان کمک بخواهد! ولی جوان 26 ساله با چاقو راه او را سد کرد.

و خواهر باردارش را به همراه خواهر زاده 5 ساله اش که از شدت ترس و فریادهای دلخراش از خواب پریده بود به گروگان گرفت این مرد درحالی که همچنان فریاد می کشید سلاح کلتم را با فشنگ هایش بیاورید، چاقو را با چشمانی از حدقه در آمده، مقابل خواهر و خواهرزاده اش گرفت که تکان نخورند! همه این لحظات وحشتناک درحالی سپری می شد که شوهر این زن مقابل چشمانش در حال جان دادن بود و به سختی نفس می کشید!همسایگان این زوج که با فریادهای آنان خواب آلود به بیرون از منازل آمده بودند با شنیدن فریادهای کمک زن جوان، بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتند و بدین ترتیب دقایقی بعد ماجرای گروگان گیری خانوادگی، در بی سیم های پلیس پیچید، با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مشهد) و قاضی دشتبان (بازپرس شعبه 409 مجتمع قضایی شهید بهشتی) نیز در محل وقوع حادثه حضور یافتند و دستورات ویژه قضایی را برای خارج کردن سالم گروگان ها از چنگ مرد شیشه ای صادر کردند.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته با تایید این خبر و در تشریح ماجرا گفت: با توجه به این که جان افرادی توسط مرد مسلح به سلاح سرد در خطر بود، عوامل آتش نشانی، اورژانس و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با صدور دستورات قضایی در محل حضور یافتند تا در مرحله اول اقدامات پیشگیرانه از وقوع حادثه و در مرحله بعدی عملیات تخصصی برای نجات جان گروگان ها صورت گیرد. قاضی حسن حیدری خاطرنشان کرد: در نهایت و بعد از مدتی تلاش همه عواملی که در صحنه حضور داشتند، مرد جوان شیشه ای دستگیر شد و زن باردار به همراه شوهر مجروحش به مرکز درمانی انتقال یافتند.این مقام قضایی با قدردانی از تلاش کارآگاهان اداره جنایی و دیگر نیروهای امدادی افزود: حال فرد مجروح پس از انجام عمل جراحی رضایت بخش است اما او همچنان در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تحت مداوا قرار دارد. وی گفت: فرد دستگیر شده نیز در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات بیشتری درباره ماجرای گروگان گیری انجام شود.


کد مطلب: 161474

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/161474/مرد-شیشه-ای-توهم-زد-خانواده-اش-چاقو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir