به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۱۶۱۶۳۴

اولین آزمون پهپادها در مانور ارتش انگلیس

گروه بین الملل: انگلیس از پهپادها برای جنگ‌های شبیه‌سازی شده علیه نیروهای روسی در تمرین‌های نظامی Saif Sareea – 3 استفاده می‌کند.
اولین آزمون پهپادها در مانور ارتش انگلیس
انگلیس در حال آماده‌سازی برای مقابله با کشورهایی از جمله روسیه است که به نیروهای مسلح و ارتش قدرتمندتری دارد.به همین منظور این کشور برای اولین بار از پهپادها در تمرین‌های نظامی Saif Sareea – 3 استفاده می‌کند.رزمایش مشترک Saif Sareea – 3 میان عمان و انگلیس در عمان در اوایل ماه اکتبر آغاز شده و تا سوم ماه نوامبر ادامه دارد. در طول این رزمایش بزرگ چندین نوع از پهپادها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارتش انگلیس تاکنون هرگز برای تمرین‌های نظامی پهپاد اعزام نمی‌کرد.زاک استنینگ، فرمانده نیروهای زمینی در این رزمایش اعلام کرد: ما تلاش می‌کنیم در این تمرین‌های نظامی در درگیری‌های شبیه‌سازی شده با نیروهای کاملا مجهز شده و آموزش دیده مبارزه کنیم. همچنین سربازان انگلیسی مطالعاتی درباره تاکتیک‌های استراتژیک روسیه و جنگ‌های شبیه‌سازی شده با نیروهای مسلح روسیه داشته‌اند.

در این رزمایش 5 هزار و 500 نیرو، 200 خودروی نظامی،‌ 6 ناو ،‌ یک هواپیمابر،‌ 8 جنگنده تایفون و  خودروی زرهی 30 تنی برای پاکسازی مین‌های جاسازی شده حضور دارند.در طول سال‌های گذشته اعضای ناتو تجهیزات نظامی خود را در اروپای شرقی و کشورهای بالتیک براساس ادعای لزوم محافظت در برابر اقدامات خصمانه روسیه افزایش داده‌اند. این در حالی است که مسکو بارها اعلام کرده که به دنبال حمله به هیچ یک از اعضای ناتو نیست.سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه پیش‌تر اعلام کرد که ناتو این موضع روسیه را می‌داند، اما باز هم از آن به عنوان بهانه‌ای برای گسترش تجهیزات نظامی خود در نزدیکی مرزهای روسیه استفاده می‌کند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: انگلیس