به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۶۱۷۵۵
محمدرضا احمدی:

صدای گرم بهرام شفیع خاطره‌ساز بود

گروه ورزشی: محمدرضا احمدی ضمن عرض تسلیت برای درگذشت بهرام شفیع با اظهار تأسف گفت: کلی خاطره خوب با صدای گرمشان و گزارشگری بازی‌های فوتبال از ایشان داشتیم که از یادمان نمی‌رود.
صدای گرم بهرام شفیع خاطره‌ساز بود
این گزارشگر و مجری تلویزیون درباره زنده‌یاد بهرام شفیع گفت: از بهرام شفیع ممنونم که خاطراتی در دوره جوانی و نوجوانی ما رقم زد. کلی خاطره خوب با صدای گرم و اجراهایشان در بازی‌های مختلف فوتبال داشتیم که از یادمان نمی‌رود.او ادامه داد: ۲۴یا ۲۵ روز پیش درگیر بازی‌های آسیایی بودیم که در یکی از شب‌ها که برنامه داشتم به ایشان در استودیو برنامه ورزش و مردم سر زدم و گپ زدیم. مثل همیشه به من لطف داشتند. او قوی، بامنش و دوست‌داشتنی بود.احمدی بیان کرد: جام جهانی ۲۰۱۰ بود که از رادیو و تلویزیون برای اولین بار فوتبال گزارش می‌کردم و او اولین نفر بین چهره‌های قدیمی بود که گفت محمد رضا احمدی آمده و صدایش به دلم نشست. ایشان با این حرف به من انرژی دادند. همچنین در یکی از جلساتی که قرار بود از گزارشگران جام جهانی تقدیر شود هم بامن برخورد خوب و گرمی داشتند. از ایشان متشکرم.

او در پایان گفت: همیشه در مصاحبه‌هایشان از من و عادل فردوسی‌پور به عنوان گزارشگر خوب یاد می‌کردند. خوشحالم که رسانه ملی هم به آقای شفیع عرق داشت. او جزو چهره‌هایی بود که 40 سال روی آنتن تلویزیون برنامه داشتند و با مردم در ارتباط بودند. خوشحالم رسانه ملی قدر ایشان و این نوع گزارشگران را دانستند و آنها را حفظ کردند.بهرام شفیع مجری با سابقه برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و رئیس فدراسیون هاکی در سن 62 سالگی و در بیمارستان بهمن تهران بر اثر سکته درگذشت.شفیع که مجری قدیمی‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون یعنی برنامه ورزش و مردم بود، حدود 30 سال در این برنامه به مجریگری پرداخت.او از سال 1384 رئیس فدراسیون هاکی نیز بود. شفیع پیش از این چند بار بخاطر ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شده بود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بهرام شفیع