به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۱۶۱۸۰
مردم ایران وقتی یک پاسدار را می‌بینند،باید احساس امنیت و آرامش کنند؛

رییس‌جمهور: سپاه، سپاه همه مردم باشد

گروه سیاسی: رییس‌جمهور گفت: تمام مردم ایران وقتی سپاه پاسداران و یک فرد پاسدار را می‌بینند، باید احساس امنیت و آرامش کنند و او را دژ مستحکم و مدافع خود بدانند.
حسن روحانی در بیستمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "سپاه باید دژ مستحکم و سپاه همه مردم باشد"، گفت: سپاه متعلق به مسلمان یا غیرمسلمان شیعه یا غیرشیعه، ‌زن و مرد روستایی یا شهری باشد. وی در ادامه به فرمایشی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: تمام شهروندان بقا و استمرار حقوق شهروندی خود و جامعه اسلامی را باید در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بویژه سپاه ببیند چون جاذبه همه بزرگان کشور و همینطور زینت نظام با سپاه است و سپاه عمل و ایثار و ایستادگی‌اش زینت‌بخش نظام است. رییس‌جمهور همچنین با تبریک میلاد امام رضا(ع) و فرارسیدن ایام دفاع مقدس اظهار کرد: این جلسه یادآور جبهه‌های غرب و جنوب و میانی کشور است که عزیزترین یاران انقلاب فدای عزت و استقلال این مرز و بوم بودند و این جلسه بوی همت‌ها،‌ خرازی‌ها‌،‌ باکری‌ها و کاظمی‌های و زین‌الدین‌ها را می‌دهد. روحانی در ادامه خطاب به مسئولان سپاه گفت: شما افتخار سپاهی و پاسدار بودن را بر دوش دارید و سپاه پاسداران فرزند انقلابی است که فاصله زمانی با پیروزی انقلاب ندارد و از اول ساعات پیروزی انقلاب، پاسداری و ایستادگی و جهاد برای حراست انقلاب اسلامی شکل گرفت و بعدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامیده شد.

از روزهای اول انقلاب، پاسداران اسلام از جان مایه گذاشتند

وی با اشاره به اینکه از روزهای اول انقلاب، پاسداران اسلام از جان مایه گذاشتند، همه ایستادند و فداکاری کردند و هرجا احساس خطر شد سپاه پاسداران در خط مقدم دفاع از انقلاب حضور یافته است"، تصریح کرد: سپاه پاسداران در زمان ترورها،‌ ناامنی‌های گوشه و کنار ایران و توطئه‌های استکبار و در رأس آنها آمریکا، همیشه حضور داشته‌اند و ایستادگی کرده‌اند. رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه "سپاه پاسداران در ایران مثل یک ارتش یا نیروی نظامی در سایر کشورها نیست"، گفت: اینکه سپاه پاسداران دارای نیروی انسانی با آموزش و پشت سر گذاشتن انواع کلاس‌های علم عمومی و نظامی است و همچنین دارای سرمایه‌ای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نظام است، در ارتش‌های دیگر کشورهای دنیا هم وجود دارد اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز دارای دو سرمایه معنوی و سرمایه اجتماعی بوده است که آنرا از نیروهای مسلح کشورهای دیگر متمایز می‌کند. روحانی در توصیف سرمایه معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاهیان در شب عملیات قبل از آنکه به نقشه نگاه کنند، به خطوط زیارت عاشورا می‌نگریستند و قبل از آنکه رمز عملیات را بیاموزند، یا حسین(ع) یا زهرا(س) آموخته بودند، پس سرمایه معنوی به مفهوم ارتش ایدئولوژیک کشورهای شرقی نیست بلکه به معنی انگیزه‌های معنوی و دینی است که عمقش تا 1400 سال قبل و تا کنار سفره یاران پیامبر و صحرای نینوا می‌رود.

اگر قضاوت مردم به تردید بیفتد، سپاه دیگر آن سپاه مدنظر امام نخواهد بود
وی با بیان اینکه "سرمایه معنوی سپاه همان است که او را محبوب دل‌ها قرار داده است"، گفت: اگر سرمایه معنوی سپاه سایش یابد و قضاوت مردم نسبت به ایثار این بهترین نیروی وفادار انقلاب روزی به تردید بیفتد، که خدا آن روز را نیاورد، سپاه دیگر آن سپاهی نیست که امام (ره) فرمود ای کاش من یک پاسدار بودم. روحانی در ادامه با بیان اینکه "سپاه تا امروز سرمایه معنوی خود را حفظ کرده است و تا پایان هم حفظ خواهد کرد"، تصریح کرد: سرمایه معنوی سپاه به عنوان نقطه امتیاز نیروهای مسلح ما با تمام نیروهای مسلح جهان است که این معنویت را باید به همان نحوی که در جبهه‌ها بود، حفظ کرد، چون وقتی جبهه‌های و فضای معنوی رزمندگان می‌شدیم احساس آرامش و امید به انسان منتقل می‌شد و عطر حسینی را استشمام می‌کردیم.

وی با بیان اینکه "آنچه امروز دشمنان ما را می‌ترساند، هواپیما،‌ موشک و زیردریایی و تانک نیست"، خطاب به حاضران گفت: آنچه دشمن ما را می‌هراسند انگیزه‌، معنویت، خلوص و اتصال شما با خاندان اهل بیت و اتصال جبهه‌های شما به کربلای حسینی است و این امید شما و اتصال شما به آسمان و معنویت است که دشمن ندارد و شما پاسداران باید این امتیاز را حفظ کنید و حتی آن را با توجه به تجربیات فراوانتان در طول 35 سال گذشته ارتقا ببخشید. رییس‌جمهور ادامه داد: سرمایه دیگر سپاه پاسداران، سرمایه اجتماعی است؛ یعنی سپاه پاسداران در دل مردم، با مردم و در کنار مردم است و باید دژ مستحکم و مدافع حقوق مردم باشد. وی با بیان اینکه "سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه سپاه است"، خاطرنشان کرد: بسیج چند ده میلیون سرمایه اجتماعی شماست که به معنای اعتماد مردم به سپاه و چسبندگی مردم به این نیروی مسلح مقتدر است.

روحانی با اشاره به تاکید امام(ره) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید از بازی‌های سیاسی به دور باشند، اظهار کرد: سپاه مافوق و ورای جریانات سیاسی است نه در کنار و داخل جریانات سیاسی. سپاه جایگاهی برتر دارد که جایگاه کل ملت است، پس همه مردم سپاه را باید دژ و پناه خود یابند. رییس‌جمهور با بیان اینکه "تاکید امام (ره) به دوری سپاه از بازی‌های سیاسی، از زمان روزهای جنگ بوده است"، گفت: امام از روز اول بر این نکته تاکید کردند که سپاه پاسداران باید متعلق به کل ملت ایران باشد و اگر روزی نیاز به حضور همه داشتیم آن‌کس که می‌تواند همه مردم را به نام بسیج و زیر پرچم اسلام و کشور جذب کند، سپاه است و اگر خدای نکرده روزی حادثه‌ای پیش آید بسیج،‌ از اقلیت‌های دینی و مذهبی هم دعوت می‌کند و برای حضور در جبهه نام مقلد افراد را نمی‌پرسد و چه شیعه و سنی چه مسلمان و مسیحی همه برای دفاع از وطن به صحنه می‌آیند.

کوچه تنگ جای ایستادگی نیست
وی تاکید کرد: ما در بیابان بزرگ می‌خواهیم در برابر دشمن بیایستیم چون کوچه تنگ جای ایستادگی نیست، پس نگذارید ما را به کوچه تنگ ببرند و بگذارید در میدان باز مقاومت کنیم. روحانی با بیان اینکه "شرایط حساسی برای ایران و منطقه وجود دارد"، افزود: اهل تعارف نیستم و حرف‌هایم از دلم بر می‌آید و معتقدم آن نیرویی که امروز در خط مقدم در برابر تمام توطئه‌ها ایستاده و باید بایستد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. رییس جمهور با بیان این‌که اولین قدم در شرایط فعلی شناخت تهدیدات است گفت: 31 شهریور 59 که دشمن به سرزمین ما تجاوز کرد عمده تهدید نظامی بود و سپاه پاسداران از آن زمان از نیروی امنیتی نظامی به نیروی نظامی تبدیل شد تا سال 64 که امام(ره) تشکیل سه نیروی سپاه را ابلاغ فرمودند.

روحانی با اشاره به زمانی که صدام به کویت حمله کرد،یادآورشد : در آن زمان بحث گرفتن یک کشور مطرح بود و صدام می‌خواست خطر انقلاب اسلامی را از کل منطقه دور کند و تبدیل به بزرگترین قدرت منطقه شود و در نامه‌ای به ایران نوشته بود که 800 کیلومتر مرز مشترک دریایی داریم که این نامه در شورای عالی امنیت ملی آن زمان با تفسیرهای مختلفی روبه‌رو شد و نشان از اهداف دیگر صدام داشت. وی همچنین به حمله آمریکا به افغانستان و عراق اشاره کرد و یادآورشد: در هر دوره‌ای شکل تهدیدات متفاوت است و امروز شرایط منطقه و اوضاع سوریه متفاوت است، پس مسئله خطرناک این است که ما در محاصره و تهدید شکل تهدید را اشتباه شناسایی کنیم. رییس جمهور با بیان این‌که اولین قدم پیروزی شناخت صحیح از تهدید،‌ ترسیم برنامه‌ درست برای مقابله،‌ اتخاذ استراتژی درست و ترسیم درست پایان کار و یا هدف نهایی با توجه به امکانات موجود است گفت: صدام به خاطر شناسایی نادرست دو بار و آمریکا بارها مرتکب خطاها شده است، هم در عراق و هم در افغانستان و ان شالله در سوریه همه عملکردش همراه با خطا باشد.

دكتر
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۱:۲۵
تمام مردم ایران وقتی سپاه پاسداران و یک فرد پاسدار را می‌بینند، باید احساس امنیت و آرامش کنند و او را دژ مستحکم و مدافع خود بدانند
آخ كه حرف دل ما رو زدي، اتفاقاً چند روز پيش با دوستان دور هم جمع بوديم و راجع به اين موضوع حرف مي‌زديم، كه وقتي گشت‌هاي ويژه و نيروي نظامي را (البته به جز راهنمايي و رانندگي كه دوست داشتني‌ترين گروه نظامي كشورند) مي‌بينيم از ترس به فكر فرار هستيم. با اين‌كه هيچ‌كار خلاف قانوني انجام نداديم، چرا؟ همسر من با اينكه بيشتر مواقع مانتو شلوار فرم و مقنعه مي‌پوشه وقتي گشت ارشاد مي‌بينه پشت من قايم مي‌شه.چرا؟ (128710)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۲۵
اينجوري ها هم نيست دااش (128817)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۷:۵۱
وقتی یک سپاهی از مغازه ی ما خرید کرد وقتی برگشت جنسشو پس بده گفت میدونی من کیم ؟ گفتم نه !گفت یا پس میگیری یا مغازتون پلمپ میشه /البته ما پس نگرفتیم اونم کاری نکرد (129035)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۹:۱۶
اتفاقا این نشون میدونه که اون یک پاسدار واقعی نیست.
و نکته دیگه اینکه در تمام صنوف و مشاغل از این آدمها هست.
مثلا تو صنف شما آدم گرون فروش و دزد نیست؟ (129066)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۹:۴۷
بقالها دارای مراتب نیستند و کسی به آنها درس نمی دهد که البته این نیز بد هست و باید همه مشاغل خالی از مفاسد باشند.
اما در یک نهاد نظامی که صبغه اسلامی نیز دارد و به کارکنان خود به اصطلاح آموزش و تربیت یاد می دهد خیلی بد هست که از این نوع افراد در آن پیدا شوند.چه در رده پایین و چه در رده های بالای مدیریتی. (129077)
دلتنگ
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۲۱:۲۰
چن وقت قبل همسایه ای داشتیم که با وجود اینکه از من مسن تر بود بحث های سیاسی زیادی میکردیم من هنوزهم عقاید خودمو دارم اما از اخلاقش خیلی چیزا یاد گرفتم هفته قبل وقتی خبر شهادتش رسید دلم براش تنگ شده......البته او یه باسدار بود (129098)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۲۱:۲۱
شما که در ایران نیستی این موضوع مربوط به چه زمانی است (129100)
داود
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۱:۳۳
بعضی از شاخه های سپاه مثل تعاونی مسکن بسیجیان آنچنان ضربه هایی برسپاه وارد کرده اند که خود بسیجی ها هم از آن فرار می کنند من زرو زیور خانمم را فروختم تا خانه برایمان بسازند الان 11سال است هیچی نداریم والان می گویند بیایید پولتان را بردارید که یک صدم آن طلاها را به آن پول نمی دهند (128713)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۲۲:۵۸
چقد دلم برای اصلاح طلب ها میسوزه هر روز آقای روحانی یه شوک بهتون وارد میکنه.بابا بی خیال اینقد خودتون رو ب اقای روحانی نچسبونید.شما ها کلی سابقه و پیشینه دارید (129123)
علي
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۰۰
در اين وهله حساس بين المللي و زماني كه رهبر انقلاب با تسليت فوت مادر سردار سليماني اينطور دارن با سپاه با عزت و احترام برخورد ميكنن از رئيس جمهور انتظار نداريم كه حرفايي بزنه كه در راستاي تخريب سپاه و همسويي با فتنه گرها و دشمن باشه (128725)
میرحسین
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۵۱
آقای خاتمی و خیلی های دیگه هم به سردار سلیمانی پیام تسلیت دادند این چه ربطی به سخنان دکتر روحانی داره.
عدم دخالت نظامی ها در سیاست تاکید امام راحل است
ضمنا خسته نشدین اینقدر به مردم انگ چسبوندین : خودی ، غیر خودی ، فتنه گر ، انحرافی ، بی بصیرت و .... (128787)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۵۹
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. (128793)
یی
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۰۰
چی شده؟؟
آب قطعه؟؟؟ (128797)
صالحی
Lebanon
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۰۳
سلام؛ لطفا انصاف رو رعایت کنید!کجا رئیس جمهور محترم سپاه رو تخریب کرده اند!!! این همه تعریف و تمجید رو ندیدید؛ یکی دو نقد ظریف رو دیدید؟!! تعاریفی که ایشون در این سخنرانی از سپاه و تنوانمندی هایش و عملکردهایش در پیچ های انقلاب گفته اند کم نظیر است. بی انصافی نکیند. (128798)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۰۷
نمیشه (128734)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۲۳
(تمام مردم ایران وقتی سپاه پاسداران و یک فرد پاسدار را می‌بینند، باید احساس امنیت و آرامش کنند و او را دژ مستحکم و مدافع خود بدانند.) ولی آیا واقعا" مردم وقتی یه پاسدار میبینن این احساسو دارن؟ (128759)
معین
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۴:۵۶
صد در صد نه
3 گروه
مخالفین وجود سپاه
خلافکاران
البته افرادی هم به حق گله از سپاهدارند کسی نگفته سپاه مشکل ندارد ولی در مجموع جزو ارگانهایی است که خوب عمل کرده
راستی چرا ننوشتین که روحانی از سپاه خواست که اموری که خصوصی در پروژه ها نمی تونه دست بگیره سپاه حتما باید بیاد وسط (128917)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۷:۳۰
آقاي روحاني هم ميگه مردم با ديدن نيروهاي سپاه " بايد " احساس آرامش كنن (129019)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۰۰:۲۷
پس خوب گوش ندادي جانم، روحاني گفت سپاه سه چهار پروژه خيلي بزرگ رو بگيره و مابقي به بخش خصوصي واگذار بشه! ميتوني بفهمي يعني چي؟ يا بايد بگم :
can you andrestand (129143)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۰۰:۳۵
روحاني بسيار عالي حرف زد، دوستان فراموش نکنيم روحاني يک حقوقدان است و تک تک حرف ها و کلماتي را که بر زبان مي آورد، به گونه اي است که بهانه اي دست کسي نيفتد، بعبارتي تيغ به زنگي مست نميدهد! و در عين حال فحواي دلش را گفته باشد. من نه به وي و نه به هيچکس راي ندادم اما خداوکيلي خوشحالم که چنين رئيس جمهور با کلاس و چيزفهم و از همه مهمتر مودب داريم. حفظه الله تعالي. (129144)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۲۴
نیروهای نظامی و بخصوص سپاه پاسداران ما که افتخار و زینت انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام گرانقدر جمهوری اسلامی است،باید به فرموده حضرت امام(ره)دقت نمایند که ایشان فرمودند:نیروهای نظامی نباید در امور سیاسی دخالت داشته باشند و به دعواهای سیاسی و احزاب کشیده شوند. (128761)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۳۲
روحانی در جمع فرماندهان سپاه:
شایعات درباره سپاه را اصلاَ قبول ندارم؛ سپاه محبوب دل‌ها و در خط مقدم دفاع از انقلاب است (128770)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۲۷
نه تو منظور روحاني را فهميدي نه منفي دهندگان .
روحاني م داند براي تحقق اهداف ٢٤ خرداد و آرمانهاي اعتدال به همراهي نظاميان نياز است (128820)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۰۳:۱۷
نه جونم آقای روحانی میداند که اینها دلسوزان نظامند و از بطن مردم و با دل و جان واسه مملکت کار میکنند
برو زندگی شخصی چند تا از این سرداران را ببین سپس با دوستان کارگزار و اصلاح طالب مقایسه کن ان وقت ببین تو هم اگر بودی رو همین ها حساب میکردی (129206)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۵۱
برایم جالب است, مثلا ادعا میکنید روحانی رو قبول دارید , از نشانه های نفاق همین است که وقتی کسی را که ادعا میکنید قبول دارید حرفی میزند که شما دوست ندارید آنرا با بهانه نفی میکنید نص آیه قرآن است که این از علامت های منافق است
موفق باشید برادران اصلاح طلب (128843)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۴۶
بهار

مایی که به آقای روحانی رای دادیم حق داریم که بدانیم ایشان چگونه فکر می کند و چگونه عمل می کند راه نشریات و سایتهای اصولگرا را نروید.

این بخش ار سخنان آقای روحانی که مهم هم بوده در سایت های دیگر امده ولی شما سانسور کردید حتما به بهانه اینکه خواستید خلاصه سحنان ایشان را درج کنید:؟!

""""بنده شایعاتی که راجع به سپاه در حوزه اقتصادی مطرح می‌شود را اصلا قبول ندارم. سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی و مثل پیمانکارهای معمولی نیست. سپاه باید پروژه‌های بسیار مهمی که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد.""""

مردم حق دارند اخبار را همانطور که هست کامل بشنوند این از رسالت خبر نگاری به دور است که بخش های که نمی پسندیم را حذف کنیم، انوقت تفاوت شما با فارس و مشرق و ... در چیست؟ (128784)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۵۳
بنظر میرسه اصلاح طلب منصف هستید جدا این حرکت جای سوال دارد
چرا ؟ (128844)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۴:۴۷
داداش سياسي نيستي
روحاني اگه بخواد برنامه هاي سياسي و فرهنگي اصلاح طلبانه شو شروع كنه بايدخيالش از ناحيه نظاميان راحت باشه (128906)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۴:۰۲
فرقش اينه كه اونها ادعاي استقلال و بي طرفي رسانه اي ندارند اما بهار نيوز مي خواهد مستقل بماند و خبر رساني حرفه اي كند ولي مجبور است اين بخش از صحبتها رو حذف كنه چون با باور اكثريت خوانندگانش همخوان نيست (128853)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۴:۲۱
این از خاصیت اعتدال روحانی است که تمام سایتها متناسب با جناحشان قسمتی از صحبت های ایشان را منتشر می کنند!!!به نظر من این اعتدال نیست بلکه تناقض است!! (128877)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۵:۱۱
در واقع معنی واقعی اعتدال هم همین است.
همواره سخنی بگویی که از آن احقاق حقوق مردم برداشت می شود که خواسته اکثریت مردم است و در ادامه جمله ات سخنی بگویی که آن را نقض می کند و ادامه وضع پیشین از آن برداشت می شود.

اعتدال=تناقض در سخن و عمل (128924)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۲۰
شکایت از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا رو باید به کجا برد؟؟؟؟؟ کاش آقای روحانی در این مورد اشاراتی داشتند. (128811)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۶:۰۴
به دفتر ریاست جمهوری سابق مستقر در ساختمان لادن !!! (128958)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۲۵
کسی نمیتواند از خود گذشتگی سپاه را در جنگ انکار کند ولی دخالت سپاه در سیاست و اقتصاد قابل قبول نیست و عملکرد بعضی از سپاهیان باعث از بین رفتن زحمات کل سپاه شده است (128816)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۳:۳۰
و صد البته که هر گاه دشمنان و وابستگان آنان سپاهیان اسلام را می بینند باید به دلهره و نگرانی بیفتند . (128823)
فقط خاتمي
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۴:۲۲
نظامي ها بايدبه پادگان ها برگردند.اين حرف کي بود؟؟ (128879)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۴:۴۹
آقای روحانی افکار عمومی و کسانی که به شما رای دادن از این صحبتهای شما بشدت ناراضی و ناراحت هستند...
شما به جای اینکه به دنبال بدست آوردن دل مردم و خوشنودی و منافع مردم باشید به دنبال خوشنودی و منافع مادی یک نهاد نظامی هستید که امام وصیت کرده بودند سپاه وارد سیاست و اقتصاد نشود !! (128908)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۷:۳۳
زود قضاوت نكنيد . بعد از راي نياوردن نجفي و ميلي منفرد هم خيلي ها ميگفتن ما از روحاني نااميد شديم فلان شديم و بهمان شديم و بعد ديديم كه توفيقي را معرفي كرد
شك ندارم حرف هاي امروز آقاي روحاني بي حكمت و تدبير نيست يه چيزي ميدونه كه ما نميدونيم (129023)
امیدوار
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۲۳:۱۴
الان که نگاه می کنم تعداد منفی ها و مثبت های این پیام مساوی هستند. ولی به نظر من دوستان نباید به این پیام رای منفی می دادند. من حس می کنم برخی از دوستان تصور می کنند که حالا چون ما به روحانی رای دادیم، باید از هر حرف و کلام او حمایت کنیم. در صورتیکه انتقاد به روحانی خودش بخشی از راهی است که ما با رای دادن به او آغاز کرده ایم. اگر روحانی حرفی بزند که برخلاف عقاید مردمی است که به او رای داده اند، چرا انتقاد خود را به او بیان نکنند؟ ضمن اینکه توجه کنید که اگر روحانی در قبال سپاه و اصول گرایان سیاست خاصی را دنبال می کند باید این نکته را در نظر داشته باشند که حرف های ایشان ممکن است باعث ناراحتی بخشی از رای دهندگان شود. همین افراد ممکن است که فردا در انتخابات مجلس مشارکت نکنند و یا چهار سال دیگر به او رای ندهند. پس حرف های روحانی نباید به گونه ای باشد که دل حامیان خودش را به درد آورد... (129125)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۶:۴۳
درخواست میکنم پیگیری کند:
عملکرد صدا و سیما مخصوصا خبر20.30 در زمان احمدی نژاد و روحانی
هنوز دوماه از ریاست جمهوری روحانی نگذشته که هجمه هایی غیر مستقیم و گاه مستقیم به ایشان و کابینه میشود ،درحالیکه در زمان احمدی نژاد در مقابل رفتارهای مخالف قانون او کوچکترین سخنی گفته نمیشد
مسلما مغرضانه میباشد و شباهتی به انتقاد ندارد
به عنوان مثال:
با آب و تاب فراوان خبری درخصوص فیسبوک خانم افخم و اینکه" ایشون برای ارتباط با مردم پست الکترونیکی جیمیل را در فیسبوکشون اعلام کردن و با طعنه بیان شد که ایمیلها ابتدا توسط امریکایی ها حتما خوانده میشود"، در خبر های مختلف سیما پخش شد .درحالیکه اون پیج اصلا مربوط به خانم افخم نبود و شخصی با سواستفاده از نام افخم ادمین پیج بود
نباید توضیح مربوط و عذرخواهی از خانم افخم در بخشهای خبری پخش میشد؟
همچنین درحالیکه هرروز خبر جدیدی از اختلاس های کوچک و بزرگ دولت قبل درخبرگزاریها و توسط افراد موثق و شخص معاون اول روحانی بیان میشود ،کوچکترین خبری در این زمینه در اخبار سیما وجود ندارد ،درمقابل خبر خانم راستگو که یک خبر حاشیه ای است به صورت بمب خبری در تمام ساعات اخبار سیما پخش شد
خواهشمندم پیگیری کنید (128994)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۸:۰۰
قربون آدم باشعور و چيزفهم
خداوكيلي از خوندن اين كامنت اعصابم آروم شد (129039)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۷:۴۳
دم روحاني گرم
همين كه احمدي نژاد رئيس جمهور نيست براي من كافيه (129031)
لاله
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۸:۲۵
آی گفتی. (129053)
داد
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۸:۵۲
با سلام
خواهش می کنم قبل از اینکه در مورد دکتر روحانی قضاوت بکنیم اول به فیلمی که در سایتشون منتشر شده توجه کنیم که درباره سپاه چی گفته به نظر من خوب صحبت کردند و امیدوارم او چیزی که مد نظر دکتر هست اجرا بشه (129060)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۲۳:۳۱
منم موافقم (129128)
ناتظمی هرندی
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۲۲:۵۱
خدا از دلتان خبر دارد که چقدر با همین صحبتهای خوب رئیس جمهور روحانی درجمع سپاهیان عزیز از وی کینه به دل گرفتید .شما هیچگاه حامی روحانی نخواهید بود بلکه از او میخواهید سپر و سنگر بسازید .
از این همه عقده گشائیتون تو این سایت فهمیدم . (129119)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۲۳:۵۳
بهار؛ میگم راست میگن بعضی آی اس پی ها فیس بوک و رفع فیلتر کردن؟ (129136)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۰۱:۱۵
یادشون بخیر.... (129172)
غریب
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۰۱:۵۶
امیدوارم رییس جمهور با نگاه واقع بیینانه و انتقادی خویش نسبت به مسائل داخلی وخارجی بر جریانات تند رو کشور غلبه کند (129193)