به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۱۶۱۸۷۶
ژوله: به فرخ‌نژاد فحش ميديد؟ براي حرفي كه نزده و منظوري كه نداشته؟

چرا اظهارات فرخ‌نژاد را تقطيع شده پحش كردند؟

چرا اظهارات فرخ‌نژاد را تقطيع شده پحش كردند؟
گروه هنري: امیرمهدی ژوله در صفحه اینستاگرام خود از حمید فرح‌نژاد به دلیل حاشیه هایی که این روزها برای او ایجاد شده است حمایت کرد. او نوشت: «واقعا داريد به حميد فرخ نژاد فحش ميديد؟؟؟براي حرفي كه نزده و منظوري كه نداشته؟؟؟براي حرفهايي كه يا اصلا نشنيديد يا نفهميديد يا با زدن سر و ته حرفاش يه چيز ديگه اي رو قالبتون كردن؟؟فرخ‌نژاد گفت حالا كه به خاطر پست هام انقدر به خانواده م فحاشي ميشه،من از اين به بعد تعديل ميكنم پست هام رو.گفت من يك ميليون و چهارصدهزار فالوئر دارم كه باعث افتخارمه ولي اگر هشتاد ميليون فالوئر هم داشتم ارزش اينو نداشت كه بچه م به خاطر پست هام فحش بخوره...پس از اين به بعد پست هام رو تعديل ميكنم... من ميفهمم چرا بعضي ها از فرخ نژاد خوششون نمياد،يا چرا ممكنه بخوان خرابش كنن،بزننش،دشمني كنن.ولي تو دشمني كردن هم مرد باشيم.براي حرفي كه زده بزنيدش، براي كاري كه كرده. نه با...نامرديه.بريد گفتگو رو يا اين بخش از گفتگوي فرخ نژاد رو ببينيد.اگر چيزي غير از اينكه من گفتم،گفته بود بياين به من هم فحش بديد»
 
توضیحات حمید فرخ‌نژاد
 
حمید فرخ‌نژاد كه مدتي پيش به دليل اظهارات سياسي‌اش درباره سياست‌هاي خارجي و همچنين انتقادات تند از وضعيت اقتصادي‌ كشوربه نهادهاي امنيتي احضار شده بود و فعالان تندرو طيف راست عليه او جوسازي مي‌كردند، و سناريوي جديد نيز در همين راستا و براي تخريب وجهه‌اش در بين افكار عمومي ارزيابي مي‌شود. اين هنرمند خوزستاني حالا و پس از جنجال آفريني تندروها با تقطيع اظهاراتش، ضمن اشاره به مصاحبه‌ای که با یکی از شبکه‌های اینترنتی داشته است، گفت: «در آن مصاحبه گفتم به دلیل حملات ناجوانمردانه آنان تصمیم گرفتم مواضعم را تعدیل کنم، گفتم اگر با من مشکل دارید چرا به خانواده‌ام توهین می‌کنید؟ گفتم سعی می‌کنم کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشم و مهمترین علت آن ظلم و اهانتی است که به خانواده‌ام می‌کنید. در آن مصاحبه گفتم الان حدود یک میلیون و چهار صد هزار فالوور دارم اگر ۸۰ میلیون فالوور هم داشته باشم باز هم این تعدیل مواضع را انجام می دهم و اگر ۸۰ میلیون هم فالوور داشته باشم ارزش ناراحت شدن فرزندم و خانواده ام را ندارد.»

فرخ نژاد ادامه داد: «با پخش تقطیع شده و گزینشی از یک مصاحبه دو و نیم ساعته طوری وانمود کردند که گویا به هموطنانم توهین کرده‌ام، مردم وطنم واقعا برای من ارزشمند و محترم هستند و هنرمند غیر از مردمش چیزی ندارد، می آیند بی‌اساس دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند و برای تهمت‌های خود هیچ دلیلی نمی آورند و این کار را برای خراب کردن و دور کردن مردم از هنرمندان انجام می دهند.»