به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۶۱۹۹۳

میشل اوباما نمی‌خواهد وارد سیاست شود

گروه بین الملل: بانوی اول سابق آمریکا با وجود اینکه بسیار محبوب است، اما گفته اصلا به دنبال ورود به سیاست نیست و نمی‌خواهد رئیس جمهوری بعدی آمریکا باشد.
میشل اوباما نمی‌خواهد وارد سیاست شود
میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه روز پنجشنبه خود با برنامه "نمایش امروز"‌ گفت: من هرگز نمی‌خواهم برای پست ریاست جمهوری آمریکا کاندیدا شوم. هرگز نمی‌خواهم یک سیاستمدار باشم. این دقیقا چیزی است که در من تغییر نمی‌کند و من نمی‌خواهم برای این پست کاندیدا شوم.یکی از معاونان کاخ سفید باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در این باره گفته: برخلاف برخی از سیاستمداران، چیزی باعث تغییر در بانوی نخست سابق نمی‌شود.او همواره گفته من هرگز برای این پست کاندید نمی‌شوم.این در حالی است که براساس نظرسنجی تحلیل‌های "زاگبی" در مه سال جاری میلادی مشخص شد که میزان محبوبیت میشل اوباما ۴۸ درصد در مقابل ۳۹ درصد دونالد ترامپ،‌ رئیس جمهوری آمریکا است. وبسایتyougov.com نیز در نظرسنجی آوریل خود اعلام کرد که میزان محبوبیت بانوی اول سابق در میان دموکرات‌ها ۹۰ درصد است.

مایکل استار هاپکینز، استراتژیست دموکرات و یکی از اعضای سابق کمپین اوباما در ۲۰۰۸ می‌گوید: زمانیکه میشل اوباما حرف می‌زند، صحبت‌هایش بوی سیاست نمی‌دهد. پیام‌های او از خودش و مردمی که به او اعتماد دارند، است. محبوبیت او در میان هوادارنش بسیار زیاد است.کاترین جلسیون که بر روی بانوان اول آمریکا مطالعه می‌کند، درباره میشل اوباما می‌گوید: فکر می‌کنم در زمانیکه لفاظی‌ها باعث اختلاف شده است، مردم همچنان میشل را دوست دارند، چون صحبت‌هایش امیدوار کننده است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: میشل اوباما