کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویر هواوی میت۲۰ با برش نمایشگر قطره‌ای

کلیک , 22 مهر 1397 ساعت 10:55

گروه فناوری: تصاویر واقعی هواوی میت 20 در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس این تصاویر، پرچمدار آینده هواوی دارای سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است.


در تاریخ 24 مهر به صورت رسمی از پرچمداران جدید هواوی رونمایی می شود. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی های میت 20 و میت 20 پرو در فضای مجازی بودیم.امروز تصاویر واقعی هواوی میت 20 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصاویر طراحی پرچمدار آینده این شرکت چینی را به نمایش می گذارد.در بخش پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور دوربین اصلی سه گانه هستیم. در زیر این دوربین سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.بر اساس این تصاویر، گوشی هواوی Mate 20 دارای حاشیه زیادی در پایین نمایشگر است. این دستگاه به پنل LCD مجهز می شود؛ بنابراین احتمال حذف کامل حاشیه های اطراف صفحه نمایش وجود ندارد.گوشی هواوی میت 20 از صفحه نمایش 6.43 اینچی بهره می برد. رزولوشن این نمایشگر فول اچ دی پلاس است. قدرت این اسمارت فون و هواوی میت 20 پرو را پردازنده Kirin 980 تامین می کند. این چیپست 7 نانومتری دارای دو شبکه پردازش عصبی است.
تصاویر واقعی هواوی میت۲۰ با برش نمایشگر قطره‌ای
گوشی هواوی میت 20 در نسخه های مختلف به بازار عرضه می شود. خریداران می توانند این دستگاه را با 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.هواوی برای محصول آینده خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 در نظر می گیرد. انرژی گوشی هواوی میت 20 را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.هواوی در مراسم 16 اکتبر خود علاوه بر میت 20، گوشی میت 20 پرو را نیز معرفی می کند. این دستگاه به نمایشگر امولد مجهز می شود و دارای بریدگی نمایشگر بزرگتری در مقایسه با میت 20 است. گفته می شود این گوشی هوشمند از سیستم تشخیص چهره سه بعدی و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر بهره می برد.
تصاویر واقعی هواوی میت۲۰ با برش نمایشگر قطره‌ای

تصاویر واقعی هواوی میت۲۰ با برش نمایشگر قطره‌ای


کد مطلب: 162081

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/162081/تصاویر-هواوی-میت۲۰-برش-نمایشگر-قطره-ای

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir