به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۱۶۲۰۹۴

دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری که در پاییز قشنگ‌تر هستند

گروه گردشگری: پاییز برخلاف تصور همه، فصل خوبی برای سفر است. هم طبیعت با شکل‌های جدید‌تر خودنمایی می‌کند و هم در برخی مسیرهای گردشگری تخفیف‌های خوبی به مسافران و توریس‌ها اعلام می‌شود. اگر قصد مسافرت دارید، برنامه‌ریزی برای این فصل را از دست ندهید.
 
اقامت در لوکس‌ترین هتل جهان در تور کوش‌ آداسی
 تور لحظه آخری کوش آداسی ، هر لحظه که شما برای سفر آماده باشید، بهترین برنامه‌ی مسافرتی را روبه‌روی شما می‌گذارد. سفر به شهری با بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ۵ستاره که امکانات و تجهیزات آنها همه‌ی تفریح‌ها تابستانی را برای شما در دسترس می‌کنند.

هتل هیلتون کوش آداسی ، قطعا یکی از مشهورترین برندهای استاندارد هتل در دنیاست که شعبه‌ی آن در اینجا هم بسیار مشهور و دیدنی است. یکی از بهترین مکان‌های شهر این هتل بنا شده است که استخرهای سرباز و سرپوشیده‌ی آن منظره‌ای بی‌نظیر را روبه‌روی چشم شما می‌گذارد.
 

 
امکان استفاده‌ی ۲۴ ساعته از همه‌ی تجهیزات هتل، حتی غذا و نوشیدنی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است که تعطیلات را برای شما غیرقابل تکرار می‌کند. تجهیزات گرمایشی در استخرهای روباز این مجموعه، تغییر دمای پاییز را از یادتان می‌برد و شما می‌توانید در همان هوای پاییزی در استخرهای آب گرم آب‌تنی کنید. معمولا جذابیت‌های هتل‌های پیشرفته‌ی این شهر آنقدر زیاد است که گاهی برخی مسافران، همه‌ی روزهای سفر را در همان هتل می‌گذارند. اما اگر شما به گشت و گذار در شهر علاقمند هستید، حتما از خرابه‌های شهر باستانی افسوس دیدن کنید. ویرانه‌های باستانی که مجموعه‌ای از خانه‌های تراس‌دار قدیمی،کت ابخانه سلسیوس، تئاتر بزرگ، معبد هادریان و خیابان کوراتز را به شما نشان می‌دهد، نقطه‌ی جذابی از سفر شما به این منطقه‌ی تاریخی و باستانی ترکیه است.
به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس بهترین تور کوش آداسی را انتخاب کنید و تعطیلات بعدی مسافر آن شوید.
 
سفر به یک قاره با دیدنی‌های مدرن و سنتی در تور مالزی
 سفر با تور مالزی یعنی رفتن به یک قاره! شعاری که  در همه‌ی تبلیغات گردشگری مالزی به چشم می‌خورد. مناظر طبیعی هیجان‌انگیز، ادیان مختلف و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز سنت‌ها و فرهنگ‌ها، به تنهایی می‌تواند آن شعار را توصیف کند. برای همین به هر گردشگری توصیه می‌شود که زندگی مردمان این کشور در مدرن‌ترین شهر آسیا و البته ساده‌ترین جزایر سبز آن دیدن کند. توسعه و پیشرفت سریع و چشم‌گیر این سرزمین درهمان قدم‌های اول در کوالالامپور به چشم شما می‌خورد، هرچند که در همان زمان ارتباط مسالمت آمیز سنت را در کنار نمادهای مدرن هم می‌بینید. معابد هندو، بودایی و معماری قدیمی چینی از جاذبه‌های گردشگری برتری هستند که شما درگیر تماشای آنها می‌شوید.

همین همراهی فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف در کنار هم این کشور را همیشه درگیر جشن و فستیوال خاصی می‌کند. توریست‌ها و گردشگران هم از آن لذت فراوان می‌برند و در خوشی‌ها و جشن‌های آنها شریک می‌شوند. شما اگر با از راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر استفاده کنید، می‌توانید تنها با گذرنامه‌ای معتبر مسافر تورهای ترکیبی مالزی شوید و بعد از تماشای کوالالامپور به جزیره‌های دیدنی و زیبای مالزی هم سفر کنید.

تماشای لنکاوی و پنانگ یکی از مهم‌ترین بخش سفر شما به مالزی است. در این جزایر شما باز هم شگفت‌زده می‌شوید و تجربه‌ی جدیدی از سفر به یک کشور مسلمان آسیایی به دست می‌آورید. در پنانگ حتما به باغ پروانه‌ها سر بزنید و ساعت‌ها در میان انبوه گل‌های رنگارنگ و پروانه‌‌های زیبای پرنده در آن محیط لذت ببرید و بهترین یادگاری‌های تصویری‌تان را از سفر در آنجا بگیرید. پنانگ را بدون خوردن غذاهای محلی در کافه‌های ساحلی ترک نکنید.
لنکاوی هم جزیره‌ای است که می‌تواند رویاهای شما را واقعی کند. اینجا سرزمینی رمز آلودی است که درختان بلند و سبز درهم آمیخته‌ی جنگلی آن کنار ساحل آبی بی‌نهایت زیبا و دیدنی است. برای همین اینجا را یکی از مقصدهای جذاب و رمانتیک برای زوج‌های جوان معرفی می‌کنند و اقامتگاه‌های دونفره‌ی آنها همیشه به مسافران پیشنهاد می‌شود. اگر علاقمند به سفر در پاییز هستید، بدانید که در آب و هوای معتدل می‌توانید با قیمتی کمی متفاوت‌تر از فصل‌های شلوغ هتل‌های با امکانات بالا را رزرو کنید و راهی این کشور شوید.

اعجاز در مثلث طلایی در تور هند
 تور هند قدم گذاشتن به دنیای عجایب گردشگری است. شما در حقیقت به کشوری پهناوری با هزاران رنگ و فرهنگ پا می‌گذارید اگر مسافر تور مثلث طلایی باشید که در کنار شگفت‌زده شدن از بهترین ساخته‌هی بشر و هنر و معماری ویژه‌ی هندی‌ها می‌توانید در سبزی و رنارنگی طبیعت آنها هم غرق شوید و خاطره‌ای بی نظیر از سفر به هندوستان برای خودتان بسازید. اینجا سرزمین منحصر به فردها و عجایب است. در همان ابتدا که وارد دهلی می‌شوید و در این شهر حتما سری به اشکاردهم بزنید؛ معبد باشکوهی که بیش از صدها هنرمند هندی برای طراحی، ساخت و رنگ‌آمیزی آن تلاش کرده‌اند.
اینجا خود کتاب هزاران صفحه است وقتی به تماشای این بنا می‌روید داستان‌ها و افسانه‌های هدی بر روی سقف‌های گنبدی و ستون‌های بلند و بزرگ آن نقاشی و طراحی شده‌اند که با همراهی راهنمای فارسی زبان آژانس مقتدر سیر به خوبی از همه‌ی آنها آگاه می‌شوید.
 

 
 ویژگی همین معبد ممکن است در کشور دیگر به تنهایی جاذبه‌ی گردشگری باشد و آن را معروف کند، اما در هندوستان هر شهر ویژگی دارد که در هیچ‌کجای دنیا نیست. آگرا که شهر عشاق هند است، بنای تاریخی مرمرمین دارد که در عجایب هفت‌گانه‌ی دنیا ثبت شده‌ است. قطعا شما یک‌روز را باید به تماشای تاج محل بروید. معماری دیدنی، داستان عاشقانه و طبیعت بی‌نظیر کنار آن، بی‌نظیر است و شما از دیدن آن سیر نمی‌شوید.
مثلث طلایی با سفر به جیپور تکمیل می‌شود و شما در این شهر، از خیابان‌هایی با بهترین و زیباترین خانه‌های مدرن و سنتی هند می‌گذرید که معمولا محل زندگی چهره‌های شناخته شده و یا ثروتمندان هند است. اینجا شهر جواهرات هند هم است. می‌توانید از با کمک راهنمای فارسی زبان، خرید مناسبی داشته باشید و از جواهر هند سوغاتی بیاورید.
کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر شما را راهنمایی می‌کنند که پس از ارايه مدارک و دریافت ویزای هند ، حتما مسافر تور گوا هم باشید. در این شهر ساحلی شما آرامش و آسایش را تجربه می‌کنید و در ساحل‌های آرام طلایی آن  با ماساژ و برنامه‌های یوگای دسته‌جمعی و فردی پذیرایی می‌شوید و از هیجان بازی‌های و سرگرمی‌های آبی آن آدرنالینتان را بالا می‌برید.
فرصت را از دست ندهید و برای تعطیلات پیش‌رو، مسافر هند شوید.
 
 سفر به دنیای زیبای تزارها در تور روسیه
 مسافران تور روسیه ، حتما می‌دانند که به سرزمین هنر، تاریخ و فرهنگ می‌روند. جایی که زیبایی معماری و ترکیب آن با روایت‌های تاریخی فرصت را از گردشگران می‌گیرد و تماشای همه‌ی جذابیت‌های گردشگری آن شاید هفته‌ها طول بکشد. ویژگی‌های خاصی در این کشور است که منحصر به فردترین نشانه‌ی آنها است، یکی از آن نشانه‌های انحصاری، عروسک‌های ماتروشکاست. عروسک چوبی معروف روسی که اتفاقا از فرهنگ ژاپنی به اینجا رسیده است. افسانه‌های مختلفی در مورد این عروسک گفته می‌شود، اما مشهورترین آن این است که سرجی مالیوتین، هنرمندی روسی و طراح یک عروسک‌ چوبی روسی عروسک داروما را از ژاپن هدیه می‌گیرد. هدیه‌ی او در ظاهر یک عروسک بود اما در حقیقت عروسک‌های دیگری نیز در داخل آن وجود داشتند. بنابراین اولین ماتروشکا با ۸ عروسک تو در تو در سال ۱۸۹۰ ساخته شد و حالا یکی از سوغاتی‌های شناخته شده و جذاب روسی شده است.

اما گذشته از این نشانه‌ها شما همراه تور روسیه آژانس مقتدر سیر با بهترین خط‌هوایی روسیه یعنی پرواز نوردویند وارد مسکو و بعد از آن هم سنت پترزبورگ می‌شوید. این دو شهر شناخته شده روسیه را همه‌ی گردشگران و توریست‌های دنیا باید ببینند و از زیبایی‌ها و انبوه جاذبه‌های گردشگری آن شگفته‌زده شوند! مسکو از زمان شوروی سابق تاکنون پایتخت بوده و با محله‌های تاریخی چشم‌نواز و سبک خاص معماری سنتی دل همه‌ی مسافران آن را برده است. ساختمان‌ها مسکو به تنهایی شهرت زیادی دارند. میدان سرخِ و کلیسای سنت باستیل شاید تنها گوشه‌ای از همه‌ی دیدنی‌های شهر باشند، اما نشانه‌هایی هستند که یک عکس شما با آنها به سادگی خاطره‌ی جذابتان را برای همیشه ماندگار می‌کند.
 
رویارویی با پانداهای مهربان در تور چین
 برای رفتن به چین هم می‌توانید برای سفری خانوادگی و لوکس برنامه‌ریزی کنید و هم برای پیشبرد برنامه‌های کاریتان و حضور در نمایشگاه‌های بزرگ و مشهور. هم‌اکنون می‌توانید با اولین برنامه‌ی آژانس مقتدر سیر با تور نمایشگاه اتومکانیک شانگهای همراه شوید و یا با خانواده‌تان اقامت خوش و آرامی را در تورهای ترکیبی پکن، شانگهای و هانزو بگذرانید. به هرحال سفر به چین با توجه به سطح امکانات و هزینه‌های آن، مسافرتی لوکس محسوب می‌شود و برای رفتن به آن در پاییز می‌تواند تصمیم مناسبی باشد که کمی از حجم قیمت‌های هتل‌ها کاهش یافته باشد. به طور طبیعی هر مسافر چین برنامه‌ی ویژه‌ای را برای تماشای دیوار بزرگ چین دارد، حالا اگر این سفر هم‌زمان با فصل زیبای پاییز باشد این برنامه‌ریزی باید خیلی ویژه‌تر باشد چرا که تماشای درختان و انبوه گیاهان رنگ به رنگ نارنجی و قرمز در مقابل این دیوار چشم‌ها را خیره می‌کند.



در پکن به تماشای باغ وحش زیبا و بزرگ آن بروید و از نزدیک پانداها این حیوانات دلربای چینی را ببینید و با زندگی آنها از نزدیک آشنا شوید.
شانگهای هم یکی از مدرن‌ترین شهرهای چین است، اما باز هم تلفیق مدرنیته و سنت جذاب و دیدنی‌ترش کرده است. جالب است بدانید، در اطراف شانگاهی ۸ شهر آبی قدیمی هست که دیدن آن جذاب است، به شما پیشنهاد می‌کنیم کیبائو را ببینید. اینجا چند خیابان طولانی دارد که بیشتر شبیه به یک شهرک است. این شهر کوچک علاوه بر دیدنی‌های جذابش، خوردنی‌های خوشمزه‌ای دارد که باید بچشید . نگران نباشید قیمت‌های این شهرک بسیار کمتر از خود شانگهای است و می‌توانید با هزینه‌ای مناسب خوراک سنتی چین را مزه کنید. با همراهی کارشناس‌های آژانش مقتدر سیر برای دریافت ویزای چین اقدام کنید و با نگاهی به وب سایت بهترین تور چین و رزرو کنید.