به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۶۲۱۰۷

لباس کی‌روش بدون لوگوی فدراسیون فوتبال

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات اخیر تیم ملی و در عکس های منتشر شده لوگوی فدراسیون فوتبال را روی لباسش ندارد.
لباس کی‌روش بدون لوگوی فدراسیون فوتبال
لباس همواره یکی از چالش های کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او از همان اولین روزهای حضورش در تیم ملی همواره با اسپانسر و تولید کننده های لباس چالش داشته است. از آل اشپورت تا آدیداس همواره یکی از اخبار مهم درباره کی روش همین لباس های اعضای تیم ملی بوده است.در آخرین تمرین تیم ملی که رئیس فدراسیون نیز حضور داشت بازهم یک موضوع جالب درباره لباس کی روش وجود دارد که با توجه به شناختی که از سرمربی تیم ملی وجود دارد و اینکه او به خوبی بازی های رسانه ای را می شناسد و آنرا اجرا می کند می توان گفت این اتفاق نه سهوی که کاملا آگاهانه بوده است.
لباس کی‌روش بدون لوگوی فدراسیون فوتبال
در شرایطی که روی لباس تمام اعضای تیم ، حتی دستیاران ناشناس و ریز و درشت کی روش روی لباسشان آرم و لوگوی فدراسیون فوتبال وجود دارد، اما گرمکن کی روش تنها لباسی است که روی آن لوگوی فدراسیون وجود ندارد. چرا؟ آیا کی روش هنوز خودش را سرمربی تیم ملی و زیرنظر فدراسیون فوتبال نمی داند؟ آیا او هدفی از این نمایش جدیدش دارد. آیا سناریوی تازه ای در راه است؟عکس های منتشره از آخرین تیم ملی از این نظر جالب است که کی روش در کنار رئیس فدراسیون فوتبال نشسته است و البته لوگوی فدراسیون فوتبال را هم روی لباسش ندارد. اینکه سرمربی پرتغالی ژست های جدی و تکی مقابل دوربین ها گرفته به نوعی نشان می دهد که او آگاهانه قصد دارد نبود این لوگو را به مخاطبان نشان دهد اما اینکه تفسیر این کار چیست را احتمالا در مصاحبه و یا پست فیسبوکی بعدی او متوجه خواهیم شد.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: کارلوس کی روش