به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۶۲۱۴۳

آغاز فیلم‌برداری دکتر استرنج ۲ به زودی!

گروه فرهنگ و هنر: طبق گفته‌ی بندیکت وانگ (Benedict Wong) فیلم‌برداری سری دوم Doctor Strange امسال آغاز می‌شود. استودیو مارول بعد از انتقام‌جویان ۴ حرفی از برنامه‌هایش برای این فیلم نمی‌زند، جز اینکه مرد عنکبوتی: دور از خانه چند ماه دیگر‌ اکران می‌شود.
آغاز فیلم‌برداری دکتر استرنج ۲ به زودی!
مابقی برنامه‌های مارول کاملا پنهان هستند اما گزارشات حاکی از این است که چگونه چند سال بعدی برنامه‌ریزی شده‌اند.هرچند بزرگترین حفره‌ی این برنامه‌ها، اخراج جیمز گان از سری سوم نگهبانان کهکشان بوده‌ است که انتظار می‌رفت مه ۲۰۲۰ اکران شود. طرفداران شروع کردند به حدس زدن درباره اینکه چه فیلمی جایگزین آن می‌شود و گویا دکتر استرنج ۲ منطقی‌تر بنظر برسد.عدم مسئولیت‌پذیری مارول در فیلم‌های فاز چهارم روی دکتر استرنج ۲ تاثیر نگذاشته اما هیچ گزارشی هم در اینباره منتشر نشده است. شایعه شده بود بندیکت کامبربچ درخواست پول زیادی برای بازی مجدد در این نقش کرده است. برخلاف سکوت خبری پیرامون این پروژه، بندیکت وانگ گفته فیلم‌برداری این فیلم امسال آغاز می‌شود.سایت خبری Pop Goes The World راهی پنل بندکیت وانگ در ونکوور شد و از وانگ خبر غافلگیر کننده‌ای دریافت کرد. در طول پنل، وانگ گفت که امیدوار است فیلم‌برداری دکتر استرنج ۲ قبل از پایان ۲۰۱۸ شروع شود.

از آنجایی که الان در میانه ماه اکتبر قرار داریم، تنها دو ماه و نیم تا پایان سال باقی مانده است.اگر حرف وانگ براساس صحبت‌هایش با مارول بوده باشد، پس این حرکت بزرگی برای دکتر استرنج ۲ است. کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر استودیو مارول، قبلا گفته بود که ساخت این دنباله را در برنامه دارند اما مشخص نیست چه موقع اکران گردد. با آغاز تولید در انتهای سال، دکتر استرنج ۲ پیشروی فیلم‌ها در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.استودیو مارول هنوز چیزی درباره دکتر استرنج ۲ اعلام نکرده اما اسکات دریکسون (Scott Derrickson) کارگردان، اشاره‌ای به بازگشتش داشته است. بازگشت او در صورت آغاز فیلم‌برداری لازم است. سری اول دکتر استرنج فروش ۷۰۰ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا داشت. از آنجایی که این فقط اظهار امیدواری وانگ است، و هیچ اطلاعاتی پیرامون این موضوع منتشر نشده، طرفداران باید منتظر بمانند.
مرجع : گیمفا
برچسب ها: سینمای جهان