به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۱۶۲۵۲

لغو تحریم کشتیرانی و 17 شرکت در اروپا

گروه سیاسی: دیوان دادگستری اروپا حکم نقض تحریم‌های یک جانبه اتحادیه اروپا علیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 17 شرکت دیگر را صادر کرد.
لغو تحریم کشتیرانی و 17 شرکت در اروپا
مدیرعامل کشتیرانی از ابطال تحریم های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 17 شرکت دیگر با حکم دیوان دادگستری اروپا خبر داد. محمدحسین داجمر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با حکم دیوان دادگستری اروپا، تحریم های یکجانبه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 17 شرکت دیگر ابطال شد. داجمر اظهار داشت: به دنبال وضع تحریم های یکجانبه و بی وجه اتحادیه اروپا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با پیگیری و استفاده از وکلای مجرب؛ ابطال تصمیمات غیرقانونی اتحادیه اروپا را در دستور کار خود قرار داد که در نهایت پس از ماه ها تلاش، پیگیری و برگزاری جلسات رسیدگی، دادگاه اروپا صبح روز دوشنبه 25 شهریورماه حکم ابطال تحریم های اتحادیه اروپا را صادر کرد. وی در ادامه تاکید کرد: این موفقیت بزرگ بیش از پیش بر حقانیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بی اساس بودن اتهامات وارده صحه گذاشت.
مرجع : فارس

فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۰:۱۳
اروپا مچکریم (129255)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۵۶
بنده در كشتيراني شاغل هستم حقيقتا كشتراني چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران تحريم ها در نوك پيكان حمله اقتصادي دشمن قرار داشت و در اين راه صدمات و لطماتي را متحمل شد اما به ياري پروردگار و با تلاش و كوشش تحريم ها با هر سختي و مشكلي كه داشته را بنحو خوب و منطقي مديريت نمود و اينك ميرود كه انشاءالله حركت رو به جلو خود را براي تاثير گذاري در اقتصاد كشور آغازي دوباره نمايد.مبارك است انشاءالله (129377)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۵:۵۷
چه فایده... اونا از دستورات آمریکا پیروی میکنن نه حکم دیوان .... (129466)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۶:۱۰
حسن مچکریم (129473)
امين
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۸:۴۴
خدا را شكر قبل از هرچي. از جناب روحاني تشكر دارم. اميدوارم كه به روزهايه خوب گذشته برگرديم و كشور شكوفا شود. من در اسكله شهيد رجايي شاغل هستم (129552)