به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۱۶۲۵۵

ظریف: امشب عازم نیویورک می‌شوم

گروه سیاسی: وزیر امورخارجه کشورمان گفت: در حاشیه مجمع عمومی با برخی وزرای خارجه، خانم اشتون و احتمالا با ۱+۵ ملاقات خواهم داشت.
ظریف: امشب عازم نیویورک می‌شوم
 محمد جوادظریف در صفحه فیس‌بوک خود ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا علیه السلام اظهار داشت: بعد از هک شدن صفحه فیس بوک، چند روزی توفیق پیدا نکردم با شما گفتگو کنم و دسترسی خودم به اینترنت را برای پیشگیری از ورود غیرقانونی مجدد محدود کردم تا راهی برای حل این مشکل پیدا کنم. به هرحال خوشحالم که مجددا در خدمت شما هستم تا میلاد پناه کشور و مردم ایران را شادباش بگویم. و ی تصریح کرد: از روز دوم سفر بیشکک برای شما نگفته بودم که حتما در خبرها شنیده اید. ملاقات ها بسیار خوب بود. ملاقات طولانی دکتر روحانی با پوتین هم به یاری خدا آثار و منافع ملموسی برای توسعه کشور و معیشت مردم خواهد داشت.

ظریف افزود: امشب برای شرکت در مجمع عمومی ملل متحد عازم نیویورک هستم. در حاشیه مجمع عمومی با برخی وزرای خارجه، خانم اشتون و احتمالا با 1+5 ملاقات خواهم داشت. امیدوارم با دعای خیر شما مردم عزیز و خداجوی ایران در حل مشکلات مردم با حفظ تمامی حقوق کشور توفیقی به دست آورم و بتوانم شایسته ذره ای از این همه محبت و بزرگواری شما مردم خوب که در این دو ماه بنده را با محبت های بی دریغ خود شرمنده کرده اید باشم.
مرجع : تسنیم

آذرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۰:۳۱
باسلام خدا پشت و پناهتان باشد. امید مردم ایران اول به خدا و بعد به شماست. امیدوارم در جهت کاهش و رفع کلیه تحریمها موفق باشید. باتشکر از شما (129266)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۰:۳۳
دکتر جان تو برو سفر سلامت،

میدونم که حداکثر تلاشت را در مجمع انجام خواهی داد. بنظرم این گره فقط بدست وزارت امور خارجه باز خواهد شد. جهان در انتظار واکنش های منطقی، خرد گرایانه، مثبت و روبه جلوی کشور ماست. (129269)
ایرانیان
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۰:۳۷
خداوند بزرگ پشت و پناهت مرد . . . (129272)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۱۰
اگه صندلی خالی دارین مارو هم ببرین! (129334)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۱۳
با سلام
دکتر ظریف به معنای واقعی یک دیپلمات ارشد هست.و چنان ارتباط قوی با مردم برقرار کرده است که همه منتظرخبر خوب از ایشان می باشن. و این انرژی های مثبت توامان با موفقیت های بسیار خواهد بود. (129335)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۲۰
به سلامت .

با آرزوی ایرانی آباد و آرام و بهتر شدن شرایط زندگی برای ایرانیان بزرگوار (129340)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۲۲
دوستت داریم (129343)
سید مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۳۴
به این میگن وزیر امور خارجه،اگه با همین پشتکار و تلاش ادامه بده قول میدم به زودی تحریم ها برداشته میشه.آقای ظریف ممنونم،روحانی مچکریم (129354)
حمید
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۵۲
آدم واقعا افتخار میکنه از یه همچین سیاست مداری
ظریف دوستت داریم
با کلاس خوشتیپ تحصیلکرده
دمت گرم روحانی (129375)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۴:۱۵
جناب آقاي ظريف سلام آدم دانا رفتارش منطقي است،منافع ملي را خوب درك ميكند،چه بگويد چه نگويد را رعايت ميكند،ادب و احترام را ولو در برخورد با دشمن در نظر دارد،ما اين 8 سال خيلي سختي كشيديم،جنابعالي بهتر ميدانيد كه سياست و ديپلماسي شطرنج بازي كردن است اگر نداني و نتواني مهره ها خوب و ماهرانه به حركت در آوري كيش مات ميشوي.پس برو بسلامت كه چشمان مردم ايران منتظر كرامت پروردگار به دست دولت تدبير و اميد دوخته است.انشاءالله (129419)
رسول
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۵:۱۴
خدا پشت و پناهت (129430)
بازنشسته فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۵:۲۳
بسلامت خوشخبر باشی نمیدانم چرا ما همه دولتمردان یازدهم را فامیل و از وابستگان خویش می دانیم . انشاا... دست پر برگردی (129436)
داوود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۵:۲۷
خدا پشت و پناهت باشه ديپلمات ما (129444)
عزت
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۶:۰۸
امیدوارم ادبیات گفتاری شما و اقای روحانی با دولت قبل که جز سرخ کردن صورت ما از خجالت هیچ دستاوردی نداشت متفاوت باشد...مخصوصا در سازمان ملل امیدوارم اینبار صندلیها خالی نشود. (129471)