به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۶۲۵۷۷

آغاز پیش فروش آیفون XR در بازارهای جهانی

گروه فناوری: اپل در ماه سپتامبر از آیفون های 2018 به صورت رسمی رونمایی کرد. پیش فروش آیفون XR از امروز در بازارهای جهانی شروع شده است.
آغاز پیش فروش آیفون XR در بازارهای جهانی
اپل در ماه سپتامبر سال جاری میلادی گوشی های آیفون ایکس اس، آیفون XS مکس و آیفون XR را در معرض دید عموم قرار داد. در حالی که دو گوشی اول در اختیار خریداران قرار گرفته، پیش فروش آیفون XR از امروز آغاز شده است.کاربران هم اکنون می توانند در 50 کشور، ارزان ترین آیفون 2018 را سفارش دهند. اپل شروع تحویل این گوشی هوشمند را 26 اکتبر اعلام کرده است. آیفون XR برخلاف دو برادر خود به نمایشگر LCD مجهز شده که باعث کاهش قیمت آن می شود.آیفون ایکس آر دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD برش خورده است. این دستگاه از دوربین اصلی تکی بهره می برد که دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل است. انرژی این محصول را یک باتری 2942 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.این گوشی هوشمند از قابلیت امنیتی فیس آیدی بهره می برد که این موضوع به معنای عدم وجود سنسور اثر انگشت است. پردازنده 7 نانومتری اپل A12 بایونیک قدرت این محصول را تامین می کند. این پردازنده دارای 6 هسته پردازشی است.

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 7 مگاپیکسلی استفاده کنند. خریداران می توانند آیفون XR را در نسخه های مختلف مجهز به 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که البته تمام آن ها از 3 گیگابایت رم بهره می برد.سیستم عامل پیش فرض iOS 12، بلوتوث نسخه 5.0، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع و استاندارد IP67 سایر مشخصات این محصول را تشکیل می دهند. اپل این گوشی هوشمند را در رنگ های متنوع شامل مشکی، قرمز، آبی، زرد و مرجانی به بازار عرضه می کند.این گوشی هوشمند در ایالات متحده آمریکا با قیمت پایه 749 دلار به فروش می رسد.
مرجع : کلیک
برچسب ها: اپل آیفون‌