به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۱۶۲۶۲۱

سامسونگ روی گوشی مختص بازی کار میکند

گروه فناوری: صنعت گیمینگ رشد فوق العاده ای را در سال های اخیر بر روی پلتفرم های موبایل همچون اندروید و iOS تجربه کرده است و توسعه دهندگان هم بازی های بسیار باکیفیتی را برای گوشی های هوشمند تولید کرده اند که باعث شده جمعیت موبایل گیمرها روز به روز در حال افزایش باشد.
سامسونگ روی گوشی مختص بازی کار میکند
با این روند، کمپانی های سازنده موبایل نیز به فکر توسعه گوشی هایی مختص گیمینگ فرو رفتند. ریزر فون اولین گوشی ویژه بازی را سال گذشته معرفی کرد و امسال هم نسل دوم این دستگاه جذاب و قدرتمند رونمایی شد.به دنبال ریزر شرکت های دیگری نیز به طراحی و تولید گوشی های گیمینگ روی آوردند. بدین ترتیب ایسوس ROG Phone را معرفی کرد و آنر پلی نماینده گیمینگ شرکت آنر بود. شیائومی و اخیرا هواوی نیز با میت 20 ایکس، به گروه تولیدکنندگان گوشی های هوشمند گیمینگ ملحق شدند. حال صحبت هایی مبنی بر اینکه سامسونگ هم روی گوشی گیمینگ کار میکند به گوش میرسد.در حالی که مشخصات فنی و سخت افزاری گوشی هوشمند گیمینگ سامسونگ فعلا مشخص نیست، ماه گذشته گفته شد که غول کره ای در حال کار بر روی چنین دستگاهی از سری Galaxy A با برخورداری از چیپست اسنپدراگون 845 است که شاید منظور همان گوشی گیمینگ این کمپانی باشد.

دراین حالت، این دستگاه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و البته احتمالا نسخه های 64 و 256 گیگابایتی آن نیز تولید و روانه بازار خواهد شد. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد. در نهایت اندروید 8.1 به طور پیشفرض بر روی گوشی گیمینگ سامسونگ نصب و همچون گلکسی نوت 9، مجهز به سیستم خنک کنندگی آبی خواهد بود.از مشخصات فنی احتمالی گوشی گیمینگ سامسونگ که بگذریم، به طراحی و ظاهر آن میرسیم که انتظار میرود سامسونگ برای طراحی این گوشی از الگوی دو مدل جدید سری A یعنی گلکسی A7 و A9 2018 پیروی کند. این بدین معناست که بدنه گوشی جنسی ترکیبی از شیشه و آلومینیوم خواهد داشت و البته جلوی آن یک نمایشگر Infinity Display با حاشیه های کم قرار خواهد گرفت. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی یا عرضه آن در دسترس نیست اما انتظار میرود در تعطیلات کریسمس و ماه نوامبر این دستگاه را معرفی و در ماه دسامبر آن را روانه بازار کند.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: سامسونگ