کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«اسحاق» تنها شد؛ روحانی اصلاح نمی‌شود

برترین ها , 30 مهر 1397 ساعت 9:38


گروه سیاسی: سخنان روز گذشته اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور که از کاهش اختیار خود در دولت پرده برداشته بود، نوعی افشاگری در مورد اختلافات عمیق بین حزب اعتدال و توسعه با کارگزاران و همچنین جریان اصلاحات بود که روزنامه اصولگرای صبح امروز را ذوق زده کرده است.

روزنامه صبح نو نزدیک به قالیباف، شهردار سابق تهران با تیتر درشت نوشت: «بفرمایید منزل» و در ادامه آورده است: می‌گوید اجازه برکناری منشی‌‌اش را هم نداشته‌ و در دستش قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کند در‌حالی‌که معاون اول رییس‌جمهوری است و برخی او را پشت‌پرده تصمیم‌گیری‌ها می‌نامیدند، حال با این افشاگری‌های آقای جهانگیری اما به نظر می رسد که خبرها درباره اختلافات دولت دوازدهم صحت دارد و آقای معاون اول دیگر سکوت را به صلاح نمی‌داند!
همه علیه اسحاق،
روزنامه فرهیختگان ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد و نزدیک به طیف ولایتی درباره سخنان جهانگیری نوشت: آنها در جریان انتخابات مدام چوب جهانگیری را بر سر روحانی کوبیدند و گفتند اگر معاون اول نبود، رئیس هرگز نمی‌توانست در انتخابات در مقابل رقیبان پیروز شود و در ایام پس از انتخابات و زمانی که دیدند معاون اول دولت اصلاح‌طلب است و همزمان مشکلات اقتصادی عدیده شده، این مسیر را در پیش گرفتند که هر اتفاق مثبت و بزرگی را به پای جهانگیری و اقدامات او بنویسند و در معضلات و ناکارآمدی‌ها بگویند جهانگیری کاره‌ای نبوده است.مثلا در همان روزهای اول چالش دلاری، رسانه حزب کارگزاران با انتشار عکس سوپرمن با چهره جهانگیری گفت دلار 4200 تومانی ایده بزرگ جهانگیری و موجب حل مشکلات این حوزه است که البته به سرعت با عبور مردم و بازار از ایده غلط و ناقص جهانگیری کار به جایی رسید که خیلی‌ها با تمسخر و طنز دلار 4200 تومان را دلار جهانگیری نامگذاری کردند.ایده اینکه معاون اول قدرت بالایی برای رفع مشکلات دارد را وارد یک تناقض بسیار قوی و فرار‌ناپذیر کرد؛ جایی که مردم می‌پرسند اگر جهانگیری FATF را می‌تواند حل کند، پس چرا منشی خود را نمی‌تواند عوض کند!
همه علیه اسحاق،
روزنامه کیهان هم در ادامه ذوق زدگی اصولگرایان از سخنان اخیر جهانگیری با تیتر درشت به معاول رئیس جمهور کنایه ای زد و نوشت: «آقای جهانگیری! وعده‌هایی‌که دادید «یادتان هست»؟!».روزنامه شریعتمداری در ادامه می نویسد: این اظهارات مردم را به یاد مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری می‌اندازد که جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی از مردم خواسته بود که وضعیت قبل و بعد از دولت یازدهم را به خاطر آورند و می‌گفت: مردم! یادتان هست... امروز از آقای جهانگیری باید پرسید وعده‌هایی که در آن روزها داده بودید را یادتان هست؟!
همه علیه اسحاق،


کد مطلب: 162746

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/162746/اسحاق-تنها-روحانی-اصلاح-نمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir