به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۱۶۲۷۴۸

سینماها در آذرماه دچار «سوتفاهم» می‌شوند!

گروه فرهنگ و هنر: فیلم سینمایی «سوتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی نیمه دوم آذرماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.
سینماها در آذرماه دچار «سوتفاهم» می‌شوند!
جلیل شعبانی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «سوتفاهم» در ارتباط با زمان اکران قطعی این فیلم در گفت و گو با «صبا» عنوان کرد: درخواست پروانه نمایش مجدد فیلم را پس از کوتاه کردن زمان آن بعد از پخش در جشنواره فجر ارسال کردیم که به زودی مجوز آن صادر می شود.وی در ادامه افزود: ان شاالله فیلم در نیمه دوم آذر ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.گفتنی است؛ فیلم سینمایی «سوتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی یکی از فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره ملی فجربود، که با بازخوردهای محتلف مخاطبان و منتقدان به دلیل تلفیق ژانرهای تریلر روان‌شناختی، کمدی، و فلسفی مواجه شد. ابتدای فیلم با جمله‌ای از ژان بودریار فیلسوف فرانسوی آغاز می‌شود.مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی بازیگران اصلی «سوء تفاهم» هستند.

فیلم مضمونی اجتماعی دارد و قصه آن ماجرای یک گروگان گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است. و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان گیری نیز به پیش می رود و...سایر عوامل این فیلم هم عبارتند از: تهیه کننده: جلیل شعبانی، نویسنده و کارگردان: احمدرضا معتمدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میر کیانی، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح لباس: سارا سمیعی، مدیر تولید: پیمان جعفری، دستیار و برنامه ریز: حسین فلاح، عکاس: نادر فوقانی، دستیار تولید: سهراب دادگستر، مدیر تدارکات: عطا الله مقدسی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود نجفی، محصول سازمان هنری رسانهای اوج.
مرجع : مهر
برچسب ها: اکران فیلم