به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۶۲۷۷۳
بیرانوند:

خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم

گروه ورزشی: دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با السد گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما ما با تمام وجودمان بازی می کنیم تا به این هدف برسیم.
خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم
تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر است.در این راستا علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس در مصاحبه با سایت AFC گفت: بعد از جام جهانی ما 4 یا 5 بازیکن خوب خود را از دست دادیم و به خاطر محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکن جدیدی را به خدمت بگیریم. من در دو فصل گذشته به همراه پرسپولیس دو بار قهرمان لیگ برتر ایران شدم و خودم را مدیون پرسپولیس می دانستم و به همین خاطر نمی خواستم باشگاه را در شرایط سخت ترک کنم.وی افزود: اصلا از تصمیم به ماندنم در پرسپولیس پشیمان نیستم چون اکنون در میان 4 تیم برتر آسیا هستم و این فرصت بزرگ را داریم که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. ما در بازی رفت مقابل السد به خاطر نظم تیمی به پیروزی رسیدیم و هیچ شکی نداریم که بازی برگشت سخت خواهد بود.

دروازه بان تیم ملی ایران ادامه داد: به همبازی هایم گفتم که پیروزی ما در بازی رفت انتظارات را بالا برده است اما نباید فراموش کنیم که در فصل گذشته ما در مرحله گروهی در تهران موفق شدیم السد را شکست دهیم. به همین خاطر ما باید بار دیگر تلاش کنیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما ما با تمام وجودمان بازی می کنیم تا به این هدف برسیم. السد مهاجمان بزرگی مثل اکرم عفیف و بغداد بونجاح دارد به همین خاطر هواداران باید از ما حمایت زیادی کنند تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. من اطمینان دارم که تمام ایرانی ها سه شنبه پرسپولیس را حمایت خواهند کرد و اگر بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم خودمان را برای فینال آماده می کنیم.
مرجع : فارس