به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۶۲۷۸۰

کرباسچی: جای جهانگیری بودم یک روز هم نمی‌ماندم

گروه سیاسی: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اظهارات اسحاق جهانگیری گفت: اگر من جای جهانگیری بودم، یک روز هم در کابینه نمی‌ماندم.
کرباسچی: جای جهانگیری بودم یک روز هم نمی‌ماندم
غلامحسین کرباسچی در گفتگو با خبرگزاری آنا در رابطه با استعفای عباس آخوندی و ترمیم کابینه گفت: در وضعیت فعلی نباید اجازه دهیم جوسازی صورت بگیرد اما آقای رئیس‌جمهور باید خیلی زودتر از این‌ها بسیاری از وزیران را تغییر می‌داد.وی افزود: من اگر جای آقای روحانی بودم حتی بعد از عزل وزیرش، معاونش را جایگزین او نمی‌کردم؛ زیرا اگر معاون او خوب بود همان وزیر، کار خود را خوب انجام می‌داد؛ اما این سلیقه رئیس‌جمهور است. بهتر است رئیس‌جمهور و مجلس در فضای سالم در مورد انتخاب وزیران تصمیم بگیرند و پیشنهاد می‌کنم مصالح کشور را نیز در نظر داشته باشند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه روحانی اصرار داشت بعضی از وزیران را با وجود اختلاف همچنان تا آخر، کنار خود نگه دارد گفت: کار به یک جایی رسیده‌ که فکر می‌کنند دیگر مصلحت نیست بیشتر از این تعلل داشته باشند. کرباسچی در واکنش به جمله معاون اول رئیس‌جمهور که امروز در همایش بیست و سومین سالروز ملی صادرات گفته بود «اجازه برکناری منشی خودم را ندارم چه برسد به تغییر مدیران دولتی» گفت: من صحبت آقای جهانگیری را شنیدم اما نمی‌دانم چرا این حرف را زد؟ اگر من به‌ جای او بودم که حتی نمی‌توانستم  منشی خودم را تغییر دهم، یک روز هم در کابینه دولت نمی‌ماندم.