کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پوستر فیلم ترسناک جیمز وان منتشر شد

گیمفا , 30 مهر 1397 ساعت 12:03

گروه فرهنگ و هنر: نیو لاین سینما پوستر رسمی فیلم ترسناک جیمز وان به اسم The Curse of La LIorona را منتشر کرده که براساس قطعه موزیک مکزیکی به همین اسم است. اعلام شده که تیزر فیلم نیز به زودی منتشر خواهد شد.


جیمز وان، تولید کننده فرنچایز Conjuring، این فیلم را ساخته که داستان مددکار اجتماعی به اسم آنا گارسیا در سال ۱۹۷۳ در لس‌آنجلس است که شروع به جستجو در یکی از پرونده‌هایش می‌کند و متوجه نیروی ماوراء طبیعی می‌شود که به نیرویی که خانواده‌اش را می‌ترساند، شباهت دارد. وقتی این موجود، La LIorona، خودش را به او می‌چسباند و تا بچه‌های او را تسخیر نکند، متوقف نمی‌شود، از یک درمانگر محلی کمک می‌گیرد.
پوستر فیلم ترسناک جیمز وان منتشر شد
مایکل چاوز (Michael Chaves) این فیلم را کارگردانی کرده و میکی دوتری (Mikki Daughtry) و توبیاس ایاکانیس (Tobias Iaconis) آن را نوشتند و جین-لین کینچن (Jaynee-Lynne Kinchen)، رومان کریستو (Roman Christou)، لیندا کاردلینی (Linda Cardellini)، پاتریشیا ولاسکوز (Patricia Velasquez)، شان پاتریک توماس (Sean Patrick Thomas) و ریموند کروز (Raymond Cruz) بازیگران این فیلم هستند.علاوه بر وان، گری دوبرمن (Gary Dauberman) و امیل گلدستون (Emile Gladstone) و مایکل کلیر (Michael Clear) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.فیلم The Curse of La LIorona نوزدهم آوریل ۲۰۱۹ اکران می‌شود.


کد مطلب: 162787

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/162787/پوستر-فیلم-ترسناک-جیمز-وان-منتشر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir