به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۱۶۲۸۵۶

حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی

گروه فرهنگ و هنر: هفته قبل به دلیل همزمانی بازی انگلیس و اسپانیا، برنامه 90 روی آنتن شبکه 3 نرفت. این هفته نیز قرار بود طبق روال همیگشی برنامه 90 پخش گردد، اما 1 ساعت مانده به ساعت پخش، این برنامه ار کنداکتور شبکه 3 خارج گردید و پخش نشد.
حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی
این اتفاق این شبهات را ایجاد کرد که عادل فردوسی پور مورد تنبیه مدیر جوان و ارزشی قرار گرفته و حتی احتمال پایان کامل این برنامه وجود دارد. برخی از اصحاب رسانه و هنرمندان درباره این موضوع واکنش نشان داده و از عادل فردوسی پور حمایت کرده اند.

محمود گبرلو، مجری سابق برنامه سینمایی «هفت» نوشت:
«بی تدبیری و کج اندیشی و نگاه از بالا به پایین و دستوری آنهم در حوزه ارتباطات عمومی آفتی است که چندین ساله برخی مدیران رسانه ملی را گرفتار کرده و همیشه افکار عمومی رو علیه خودشان تحریک می کنند.تصمیم برای بودن و یا نبودن یک مجری یا تهیه کننده حق مدیر رسانه ملی است اما نه برای کسی که خودش یک وزنی در امنیت و آرامش جامعه میلیونی است . حنما تصمیم گیری باید در سطح تدبیر شورای امنیت باشد.نباید به هیچ وجه مغرورانه و خواخوهانه و خودسر عمل کرد و با یک اطلاعیه مثلا روابط عمومی همه چیز را تمام شده فرض کرد ؛ مخاطبین اش مهم نباشند و انگار دو روز هیجانی ایجاد می شود و تمام می شود . نه ! این تازه آغاز یک تنفر و عصبانیت درونی ست»
حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی
شاهین صمدپور نیز نوشت:
«به دنبال اختلافات آقای علی فروغی مدیر جدید شبکه سه و عادل فردوسی پور امشب هم برنامه ی نود پخش نشد. خواستم یه خاطره ای براتون بگم؛مدیر سابق شبکه سه اصغر پور محمدی این آخری ها مخالف محکم من شده بود ، بسیار هم آدم سرسخت و لج بازی بود تا جایی که بهش می گفتن رضاخان شبکه سه .روزی که اصغر پور محمدی رو از ریاست شبکه سه گذاشتن کنار چند تا از بچه های شبکه سه به من زنگ زدن که دشمن شماره ی یک ات رفت ، همین فردا با یه جعبه شیرینی بیا برو دفترِ این مدیرِ جدید یه تبریکی بهش بگو و جای خودت رو پس بگیر. گفتم شماها خوش حالید ؟ فکر می کنید شرایط بهتر میشه ؟اولن مشکلات صدا و سیما ساختاریه و با رفت و آمد مدیرها چیزی عوض نمیشه ، دومن اصغر پور محمدی هرچی که بود حداقل مدیر محکمی بود گاهی که یه مجری یا یه برنامه دچار بحران می شد با تمام وجود حمایت شون می کرد .یه تعداد از مستندهایی که خودم ساختم فقط با حمایت اصغر پورمحمدی اجازه ی پخش گرفت ، از شبکه های دیگه زنگ میزدن به من که تو شبکه ی سه چه خبره ؟ چه جوری این مستندهارو میسازی ؟

گفتم حالا اصغر پور محمدی رفته و به جاش یک مدیر کم تجربه از مرکز بسیج رسانه اومده ، این خوشحالی داره ؟ پس صبر کنید و در آینده ای نزدیک عواقب اش رو تماشا کنید .بگذریم ...اگه از من بپرسید میگم زور این مدیر جوان هم به عادل نمیرسه ، اولن عادل بین مردم خیلی محبوبه بعد هم به هر حال عادل عزیز از سمت آدم های مهمی حمایت میشه .نگاه شون هم اینه تو این شرایطی که ماهواره بسیاری از مخاطبان صدا و سیما رو گرفته عادل می تونه هر هفته بیست میلیون ایرونی رو بیاره پای صدا و سیما و نباید این آدم رو از دست بدیم. امیدوارم این بار هم این ماجرا به نفع عادل عزیزمون تموم بشه»
حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی
سعید شریعتی و آمنه شیرافکن، دو روزنامه نگار فعال نیز نوشتند:
«#عادل شب‌های زیادی را برای ما ساخت، چیزهای زیادی از فوتبال را به ما آموخت و پر بیننده‌ترین و جذاب‌ترین برنامه تلویزیونی را برایمان ساخت. مورد اعتمادترین مجری و‌کارشناس ورزشی است و سبک گزارشگری نوین فارسی را پایه‌گذاری کرده است او را تنها نمی‌گذاریم #نود اگر موافقید کوت کنید.»
حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی
حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی
مرجع : برترین ها