به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۱۶۲۹۴۲

حمله شبانه به دختران تهرانی با جسم نوک تیز

گروه حوادث: ردیابی‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری مرد موتور سواری که در کمتر از 2 ساعت در شرق تهران با درفش 15 دختر و زن را مجروح کرده بود به نتیجه رسید و این مرد دستگیر شد.
حمله شبانه به دختران تهرانی با جسم نوک تیز
این حادثه شامگاه دوشنبه رخ داد. مرد موتور سواری که کلاه‌ایمنی بر سر داشت سوار موتورش در خیابان پرسه می‌زد و با دیدن زنان و دختران به سمت آنها رفته و در اقدامی وحشیانه با درفشی که در دست داشت به آنها حمله می‌کرد.مرد موتورسوار از خیابان سلیمانیه این کار را آغاز کرد و باتوجه به شکایت شکات و بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که تا محدوده افسریه به این آزار و اذیتش ادامه داده است.سن زنان و دخترانی که توسط این فرد مورد حمله قرار گرفتند بین 17 تا 41 سال بوده و ظاهر و پوشش این افراد متفاوت بوده است. در حال حاضر وضع جسمانی همه مجروحان خوب است.طبق تحقیقات میدانی با آن‌که مرد موتورسوار چهره‌اش را با کلاه‌ایمنی پوشانده بود اما به نظر می‌رسد که میانسال باشد. این حمله شبانه با درفش حدود دو ساعت طول کشیده است.

دستگیری متهمان در آخرین ساعت دیشب
سردار علیرضا لطفی ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی چندین فقره جرح بانوان در مناطق مختلف شهر تهران توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت با استفاده از یک جسم تیز ، اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این شخص در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد ؛ با تلاش های شبانه روزی چند روزه ، سرانجام این شخص شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در منطقه خانی آبادنو تهران ، در ساعت ۲۳ روز  گذشته دستگیر شد.متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جرم اعتراف کرده است.
مرجع : رکنا
برچسب ها: حادثه حمله