به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۱۶۳۰۷۶

هدفونی که با قاب گوشی شارژ می‌شود

گروه فناوری: شرکت "Ascape Audio" یک هنذفری بیسیم تولید کرده است که با قاب هوشمند گوشی شارژ می شود و در صورت گم شدن، مکان خود را می یابد.
هدفونی که با قاب گوشی شارژ می‌شود
امروزه استفاده از هدفون‌ها بیسیم بسیار متداول است. در استفاده از این هدفون‌ها می‌تواند مشکلاتی نیز وجود داشته باشد. عمر کم باطری و گم شدن هدفون مثالی از این مشکلات به شمار می‌آید. در راستای حل این مشکلات، شرکت " Ascape Audio" یک هنذفری کوچک و بیسیم به نام " SoundFlow" تولید کرده است که به راحتی درون قاب گوشی جای می‌گیرد.هدفون بیسیم شرکت "اپل" که "ایرپاد" نام دارد، به خوبی کار می کند ولی در برخی مواقع به راحتی از گوش‌های کاربر می افتد.ولی هنذفری بیسیم " SoundFlow" بسیار کوچک‌تر است و ظاهر زیباتری نیز دارد.اندازه این هنذفری ۲۷ x ۱۷ x ۱۶.۵ میلی‌متر است و به جای آویزان شدن از گوش کاربر، دقیقا داخل گوش قرار می‌گیرد.شرکت " Ascape" از این موضوع اطمینان دارد که این هدفون از گوش کاربر نمی‌افتد.یکی از ویژگی‌های جالب هدفون این است که اگر از گوش کاربر افتاده باشد،اپلیکیشنی دارد که می‌تواند مکان هنذفری را ردیابی کند.

بنابراین احتمال گم شدن هنذفری " SoundFlow" بسیار کم است. زیرا اگر هنذفری ۴۷۵ متر نیز از کاربر دور باشد، اپلیکیشن آن را پیدا می‌کند.شرکت " Ascape" گفته است، کیفیت صدای "SoundFlow" بسیار بالا است و غشای گرافنی آن موجب می‌شود صدا بسیار واضح به گوش کاربر برسد.این هنذفری می‌تواند با هر بار شارژ، ۸ ساعت کار کند و در کمتر از نیم‌ ساعت به طور کامل شارژ شود. " SoundFlow" قاب هوشمندی نیز دارد که درزمان شارژ شدن هنذفری مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای شارژ در بالا و درون قاب گوشی قرار می‌گیرد.این قاب می‌تواند گوشی را نیز شارژ کند و به طوری طراحی شده است که از گوشی به هنگام سقوط محافظت می‌کند.این هنذفری برای جدیدترین گوشی‌های اپل،سامسونگ و گوگل قابل استفاده است. قیمت این هنذفری و قاب هوشمند در مجموع ۹۹ دلار است و احتمالا در فوریه ۲۰۱۹ میلادی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: هدفون