به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۶۳۲۳۵

اعتراض رسمی باشگاه استقلال درباره داوری‌ها

گروه ورزشی: باشگاه استقلال به صورت رسمی به دلیل آن چه "قضاوت‌های اشتباه داوران علیه این تیم" نامید، به سازمان لیگ فوتبال شکایت کرد.
اعتراض رسمی باشگاه استقلال درباره داوری‌ها
باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران، بابت آن چه "قضاوت‌های اشتباه داوران علیه این تیم" نامید، شکایت کرد. این باشگاه همچنین عنوان کرده که "تا ساعتی دیگر فیلم تمام صحنه‌ها را منتشر خواهد کرد."در این نامه آمده است: 

جناب آقای بهاروند
ریاست محترم سازمان لیگ
با سلام؛
احتراما ضمن آرزوی بهروزی و توفیق روز افزون برای جنابعالی و همکاران محترم، با عنایت به اشتباهات مکرر داوران در دیدارهای این فصل تیم استقلال که باعث متضرر شدن این باشگاه شده، ضمن احترام به جامعه داوری، بدین وسیله مراتب اعتراض خود را در این خصوص اعلام می کنیم. خواهشمند است مراتب اعتراض این باشگاه را به کمیته محترم داوران فدراسیون ابلاغ فرمایید. نکته قابل توجه این که صحنه‌های مورد نظر باشگاه (که در ادامه و در پیوست به طور دقیق به آنها اشاره می‌شود)، در برنامه‌های کارشناسی داوری تلویزیونی و رسانه‌ای نیز توسط کارشناسان محترم داوری تایید شده‌اند.لذا انتظار می‌رود با توجه به حسن نظر رئیس محترم کمیته داوران، در اسرع وقت به شکایت باشگاه استقلال در موارد متعدد ذکر شده در بازی‌های مختلف رسیدگی شود. بدیهی است هواداران میلیونی باشگاه استقلال در انتظار رعایت عدالت و انصاف دباره این موضوع خواهند بود.صحنه‌های مورد اعتراض باشگاه استقلال:

۱) دیدار با پیکان، در دقیقه ۵ تکل شدید و خشن روی سجاد آقایی که مستحق کارت قرمز بود.
۲) دیدار با ذوب آهن، در دقیقه ۵۷ گل کاملا درست میلاد زکی پور که به اشتباه آفساید گرفته شد تا استقلال از یک پیروزی مسلم و کسب ۳ امتیاز محروم شود.
۳) دیدار با پارس جنوبی جم، در دقیقه ۳۷ خطای پنالتی روی فرشید اسماعیلی که گرفته نشد.
۴) دیدار با فولاد خوزستان، در دقیقه ۳۰ شوت وریا غفوری در محوطه جریمه به دست مدافع فولاد برخورد کرد که خطای واضح و مشخص پنالتی بود اما از سمت داور نادیده گرفته شد.
۵) در دیدار با نفت مسجد سلیمان (در لیگ برتر )، در دقیقه ۱۶ خطای شدید و غیر ورزشی حکیم نصاری روی پای مهدی قایدی که مستحق کارت قرمز بود. در دقیقه ۵۱ خطای کولی بالی روی مهاجم استقلال در موقعیت تک به تک که مستحق کارت قرمز بود. در دقیقه ۸۶ اعلام خطای پنالتی به نفع مسجد سلیمان در حالی که روزبه چشمی به طور واضح و مشخص یک متر با بازیکن حریف فاصله داشت و هیچ خطایی مرتکب نشد.
۶) در دیدار با نساجی مازندران، در دقیقه ۸۷ خطای شدیدی و غیر ورزشی بازیکن نساجی روی الحاجی گرو که مستحق کارت قرمز بود.
۷) در دیدار مقابل سایپا، در دقیقه ۹۴ روی یک ضربه ایستگاهی برای تیم سایپا، بازیکن شماره ۵ این تیم توپ ارسالی را با دست به سمت دروازه استقلال زد که از سوی داور نادیده گرفته شد.
۸) دیدار با سپاهان، در دقیقه ۵۴ خطای مسلم پنالتی روی محمد دانشگر که از سوی داور مسابقه نادیده گرفته شد.
پیشاپیش از مساعدت و همکاری آن مقام محترم کمال تشکر را دارد.
امیر حسین فتحی
سرپرست باشگاه استقلال
مرجع : ایسنا
برچسب ها: باشگاه استقلال