به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۶۳۲۶۶

هواوی در توییتر اپل و سامسونگ را مسخره کرد!

گروه فناوری: شرکت هواوی در توییتر کمپانی های اپل و سامسونگ را به سخره گرفت. این شرکت به عدم کاهش سرعت محصولات تولیدی خود اشاره می کند.
 چند روز پیش در ایتالیا شرکت های سامسونگ و اپل در مجموع 15 میلیون یورو جریمه شدند. این جریمه به علت کند شدن عمدی گوشی های هوشمند این دو کمپانی برای ترغیب کاربران برای خرید دستگاه های جدید، اعمال می شود. در این میان هواوی از فرصت استفاده کرده و این دو شرکت را به سخره گرفته است.این غول فناوری چینی در حساب توییتر خود در کشور انگلستان اعلام کرده که هیچ وقت گوشی های خود را برای ترغیب کاربران به خرید محصولات جدید، کند نمی کند. هواوی در توییتر از هشتگ های «BornFastStaysFast» و «NeverSlowDown» استفاده کرده است.
هواوی در توییتر اپل و سامسونگ را مسخره کرد!
هواوی در گذشته نیز این دو شرکت را مسخره کرده بود. یکی از این موارد مربوط به گوشی هواوی P20 پرو و گلکسی نوت 9 سامسونگ است. به اعتقاد هواوی جدیدترین فبلت سامسونگ نوآوری ندارد.هواوی به تازگی از گوشی های سری میت 20 رونمایی کرده است. این گوشی های هوشمند از امکانات عالی برخوردار هستند. میت 20 و میت 20 پرو از برش نمایشگر بهره می برند با این تفاوت که نمونه پرو این گوشی هوشمند دارای سیستم شناسایی سه بعدی چهره است.قدرت این محصولات را پردازنده 7 نانومتری کایرین 980 تامین می کند.گوشی های سری میت 20 مانند هواوی P20 پرو دارای دوربین اصلی سه گانه هستند. گوشی میت 20 پرو در مقایسه با هواوی میت 20 از دوربین اصلی قدرتمندی بهره می برد. گوشی هواوی میت 20 پرو از صفحه نمایش 6.39 اینچی با فناوری AMOLED بهره می برد و گوشی میت 20 دارای نمایشگر 6.53 اینچی با فناوری LCD است.
مرجع : کلیک
برچسب ها: هوآوی