به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۱۶۳۲۸۷

محقق شدن رویای زندگی رباتیک تا ۵ سال آینده

گروه فناوری: بنیان‌گذار بزرگترین استارتاپ ژاپنی اعلام کرد با ترکیب هوش مصنوعی و علم رباتیک، می‌توانیم رویای زندگی رباتیک را به زودی محقق سازیم. در ادامه از جزئیات این موضوع مطلع خواهیم شد.
تورو نیشیکاوا (Toru Nishikawa)، بنیان‌گذار بزرگترین استارتاپ ژاپنی معروف به پریفرد نتورکز (Preferred Networks) اظهار کرد با برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های انجام شده قصد داریم تا 5 سال آینده، رویای زندگی رباتیک را محقق سازیم. ما در آینده نزدیک شاهد عرضه ربات های خودران خواهیم بود که می‌توانند اتاق را تمیز کرده و به راحتی اشیای روی زمین را بلند کنند. استارتاپ پریفرد نتورکز بر این باور است که می‌تواند تا 5 سال دیگر ربات‌های رونمایی شده خود را به دست مشتریان برساند.
رویای زندگی رباتیک تا ۵ سال آینده محقق می‌شود
ترکیب زندگی رباتیک و هوش مصنوعی
استارتاپ پریفرد نت‌ورکز در حال حاضر بیش از دو میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده و به علت تمرکز بر حوزه هوش مصنوعی از شهرت زیادی برخوردار است. این استارتاپ در حوزه فناوری خودروهای خودران نیز فعال بوده و با شرکت‌های پاناسونیک و تویوتا همکاری می‌کند. همچنین نیشیکاوا بر این باور است که هدف این استارتاپ تنها عرضه فناوری هوش مصنوعی نیست، بلکه تمرکز آنها برای ارائه ترکیبی از هوش مصنوعی و علم رباتیک خواهد بود.
رویای زندگی رباتیک تا ۵ سال آینده محقق می‌شود
مرجع : برترین ها