به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۱۶۳۳۴۶

دختران فوتبال ایران در جمع 8تیم برتر آسیا

گروه ورزشی: تیم فوتبال زیر 19 سال دختران ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با وجود شکست مقابل میانمار به جمع 8 تیم برتر این مسابقات راه یافتند.
به گزارش ایرنا، رقابت های فوتبال در رده زیر 19 سال دختران آسیا از اوایل آبان ماه به میزبانی کشور میانمار آغاز شده است و تیم ایران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) به وقت ایران در ورزشگاه دامانا شهر یانگون و با قضاوت کاجیاما فوساکا از ژاپن مقابل تیم میانمار صف آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.
این در حالی است که با توجه شکست چهار بر یک تیم لائوس مقابل نماینده ایران، زنان فوتبالیست ایران به دلیل تفاضل گل بهتر راهی مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها شدند. نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت و به رغم حملات مداوم شاگران «کتایون خسرویار» سرمربی تیم ملی برای رسیدن به گل، در نهایت دقیقه 65 تیم میانمار موفق به باز کردن دروازه ایران شد. بیش از 100 تماشاگر نیز با حضور در ورزشگاه تیم میزبان مسابقات را تشویق می کردند. فلسطین نیز پیش از این هم گروه ایران بود که از حضور در این مسابقات انصراف داد. تیم های اول هر گروه به همراه دو تیم از بهترین تیم های دوم هر گروه به مرحله نهایی این رقابت ها راه پیدا می کنند که تیم زیر 19 سال دختران ایران موفق شد به مرحله حذفی صعود کند.