به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۱۶۳۳۵۱

بارسلونا ۵ - رئال مادرید 1؛ پلی استیشن در نوکمپ

گروه ورزشی: بارسلونا با ارائه نمایش درخشان موفق شد با نتیجه 5-1 رئال مادرید را شکست بدهد تا سرمربی مادریدی ها در آستانه اخراج از این تیم قرار بگیرد.
بارسلونا ۵ - رئال مادرید 1؛ پلی استیشن در نوکمپ
تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در نیوکمپ به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه پنج بر یک حریف سنتی خود را شکست دهد. کوتینیو(۱۱)، سوارز (۳۰، ۷۵ و ۸۳) و الکس ویدال (۸۷) برای بارسا و مارسلو (۴۹) برای رئال گلزنی کردند. دیداری که در غیاب بزرگترین ستاره های فوتبال دنیا آغاز شد. لئو مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج دست در این بازی غایب بود و کریستیانو رونالدو هم ابتدای فصل به یوونتوس کوچ کرد تا دیدار تاریخی فوتبال باشگاهی اسپانیا و دنیا بدون این دو بازیکن برگزار شود. نیوکمپ در حالی میزبان این دیدار مهیج بود که رئال مادرید در سه ال‌کلاسیکوی اخیر لالیگایی‌اش در نیوکمپ شکست نخورده است. کهکشانی های مادرید در این بازی ها یک برد و دو تساوی در کارنامه خود ثبت کرده بودند.
 
بارسلونا که می خواست در همان دقایق ابتدایی مقابل دیدگان هواداران پرشور خود به گل برسد بازی را تهاجمی شروع کرد. با این حال شاگردان لوپتگی که مالکیت توپ را به میزبان خود داده بودند سعی داشتند مدیریت بازی را با ارسال پاس های کوتاه و بلند به پشت مدافعان بارسا در اختیار بگیرند. اتفاقی که از سوی سفیدپوشان مادریدی به خوبی انجام نشد تا حملات سرعتی بارسایی ها در دقیقه ۱۱ توسط ستاره برزیلی این تیم به گل بنشیند. پاسکاری دقیق آبی اناری پوشان پس از این گل هم ادامه داشت تا سوارز باردیگر بتواند برای بارسا گلزنی کند و این تیم را در نیمه نخست به گل دوم برساند. پس از این گل، حملات رئالی ها پر دامنه تر از قبل انجام شد اما هیچ کدام راهی به دروازه ترشتگن که درون دروازه بارسلونا ایستاده بود پیدا نکرد تا نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم با فشار رئالی ها روی دروازه بارسا آغاز شد تا این تیم در دقیقه ۴۹ روی هنرنمایی مارسلو به گل برسد. پس ازاین گل شاگردان لوپتگی با انگیزه بیشتری کار را پیش بردند تا به تساوی برسند اما این بارسایی ها بودند که توانستند با حملات ویران کننده خود به گل های بعدی برسند. این تیم در نیوکمپ و با هنرنمایی مهاجم اروگوئه ای خود توانست پنج گل بزند. سوارز به تنهایی سه گل برای بارسا زد تا لوپتگی سرمربی رئال در آستانه اخراج از این باشگاه قرار بگیرد. برد بارسلونا در این بازی در حالی کسب شد که لئو مسی همراه با خانواده خود در ورزشگاه حضور داشت و باری هم تیمی هایش را نظاره می کرد.
بردی که بارسایی ها را بار دیگر به عنوان مدعی قهرمانی در فصل جاری لالیگا معرفی کرد.