به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۱۶۳۴۵
او تا دو سال پیش فقط نشان قهوه‌ای داشت

اظهارات‌پیشکسوت‌ووشو درباره هدیه‌تهرانی

گروه ورزشی: پیشکسوت ووشو در واکنش به انتصابات اخیر در کمیته تایچی‌چوان گفت: فدراسیون ووشو با انتصاب هدیه تهرانی به عنوان نایب رییس این کمیته، از عنوان‌ این هنرمند سوءاستفاده هنری کرده است!
اظهارات‌پیشکسوت‌ووشو درباره هدیه‌تهرانی
شکوفه دیوانی که مدعی است معاون سبک تایچی‌چوان است و زیر نظر داداشی بنیان‌گذار ووشو در ایران تعلیم دیده اظهار کرد: از سال 1370 فعالیتم را به صورت رسمی در تایچی آغاز کردم و اکنون حدود 21 سال است در این رشته فعالیت می‌کنم. این سبک را زیر نظر استاد داداشی یاد گرفتم و سختی زیادی کشیدیم تایچی به این‌جا رسید. در این سال‌ها شاگردان زیادی را تربیت کرده‌ایم. همین خانم «هدیه تهرانی» که اکنون برایش حکم زده‌اند در باشگاه من کار می‌کرد.

وی افزود: هدیه تهرانی تا حدود دو سال پیش که آخرین حکمش را خودم امضا کردم نشان قهوه‌ای داشت اما نمی‌دانم حالا چه شده که به یکباره اعلام می‌کنند او 6-7 سال است مربی است! مگر می‌شود که کسی دان نداشته باشد و مربی باشد. روال نشان‌ها در تایچی از بنفش به قهوه‌ای، قهوه‌ای به مشکی و بعد دان است و اینها حداقل چهار سال زمان می‌برد. واقعا از خانم هدیه تهرانی تعجب می‌کنم.

عضو اسبق کمیته فنی فدراسیون ووشو با انتقاد از عملکرد فدراسیون ووشو در قبال این سبک گفت: در این سال‌ها رییس فدراسیون چندین نفر را از سبک‌های دیگر به مسابقات مختلف برون‌مرزی اعزام کرد اما هیچ‌گاه از تایچی نفری را اعزام نکرد. رییس فدراسیون هیچ کمکی به تایچی نکرده و در مسابقات مختلف هم تنها به فکر اعمال نظر خودش است. این‌طور که نمی‌شود فدراسیون را اداره کرد.

شکوفه دیوانی ادامه داد: مسوولان فدراسیون بدون هماهنگی با پیشکسوتان تایچی چوان برای این نفرات حکم زده‌اند. رییس این کمیته یکی از شاگردان درجه پایین استاد داداشی است.
مرجع : ایسنا

فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۱۷
هدیه تهرانی میخواد مدیریت کنه نه مربیگری حالا خوبه خودتون میدونید کمربند قهوه ای داره و همین کافی هستش برای یک مدیر که ورزش رو بشناسه خیلی از مدیران مثلا در فوتبال حتی تو عمرشون پاشون به توپ نخورده (129791)
آرمین
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۰۹
هدیه تهرانی، سلطان قلبها. (129830)
بردیا
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۲۲
هدیه تهرانی علاوه بر این مسئولیت، شایستگی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ را نیز دارند. (129841)
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۳۷
متاسفانه در ورزشهای رزمی خانواده کانگ فو و ووشو بی نظمی غوغا میکنه خود استاد داوودی پناه(داداشی) قبلاً کانگ فو توآ کار کرده بودند و شاگرد مستقیم پروفسور میرزایی بودند بخاطر همین بی نظمی ها وارد عرصه ووشو شدند.
بهرحال علیرغم اینکه خانم تهرانی رو خیلی دوست دارم اما باید بگم صحبت های خانم دیوانی درسته و برای ایشون این پست هنوز زوده. (129854)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۴۷
این مملکت همه چیزش برعکسه به مولا.چرا تموم نمیشه لامصب این اوضاع (129862)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۰۲
در فضاي ورزش؛ بهتر است با همكاري و همدلي به پيشرفت ورزش كمك كرد. نق زدن و ايراد گرفتن مشكلي را حل نمي كند. (129884)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۰:۱۱
حالا صداوسیما هم از این فرصت برای تخریب ایشان استفاده کرد (130115)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۰:۲۲
لابد خوشگل نبودی و از فنون عشوه گری چیزی نمیدانستی؛ عقب ماندی رفیق!! (130132)