به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۶۳۴۸۸

مدیرعامل سایپا از مردم عذرخواهی كرد

گروه اقتصادي: در چند ماه گذشته بسیاری از افرادی که در شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا برای دریافت خودرو ثبت نام کرده‌اند از عدم تحویل خودرو خود شکایت دارند.
مدیرعامل سایپا از مردم عذرخواهی كرد
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا در همين زمينه اظهار کرد: بر اساس تعهداتی که شرکت سایپا دارد و به واسطه محدودیت‌هایی که در چند ماه گذشته ایجاد شد، همکاران ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا برنامه‌های تولیدی را اصلاح کرده و در روزهای آینده با بهبود شرایط تولید بتوانیم پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم. محمدرضا سروش افزود: جا دارد که همین جا از تمامی مشتریان سایپا که تحویل خودروی آنها با تأخیر مواجه شده است، عذرخواهی کنم و امیدوارم بتوانیم با با بهبود شرایط کسب و کارمان و با وجود محدودیت‌هایی که وجود دارد، در اسرع وقت پاسخگوی مشتریان سایپا باشیم.
 
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اظهار کرد: معوقات شرکت‌های خودرو ساز داخلی به 8 ماه نمی‌رسد و سازمان حمایت بر این موضوع نظارت کامل دارد. محمود نوابی افزود: در صورتی که خودرو سازان چه سایپا ، چه ایران خودرو و چه کرمان خودرو معوقاتی داشته باشند، در قراردادها برای آنها ضرایب جریمه‌ای تعیین شده است که بر اساس آن می‌بایست بابت دیرکردهای خود، جرایمی پرداخت کنند.

وی تأکید کرد: سودی بابت ودیعه مشتریانی که خودروی آنها به موقع تحویل داده نشده به آنها پرداخت خواهد شد ضمن اینکه هیچ گزارشی مبنی‌بر دیرکرد 8 ماهه در سازمان حمایت از مصرف کنندگان در حوزه تحویل خودرو به ثبت نرسیده است. شکایت‌هایی مبنی‌بر دیرکرد یک یا دو ماهه خودرو سازان برای تحویل محصولات مشتریان به ما گزارش شده است که با بررسی‌های صورت گرفته خودرو سازان متعهد شده‌اند که به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کنند و اینکه خودروسازان نخواهند خودرو به مردم تحویل دهند، به طور کامل رد شده است.