به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۶۳۵۱۰

کمپین پر سر و صدا؛ شنبه را تعطیل کنید

گروه ورزشی: هر چه به روز برگزاری بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین کاشیما آنتلرز و پرسپولیس نزدیک می‌شویم، استرس و حساسیت فوتبالدوستان ایرانی و به ویژه پرسپولیسی‌ها بیشتر می‌شود.
کمپین پر سر و صدا؛ شنبه را تعطیل کنید
این یک نیمه از مهم‌ترین بازی تاریخ باشگاه پرسپولیس در چند دهه اخیر است و کمتر هوادار این تیم حاضر است آن را از دست بدهد و تماشایش نکند. اما از بدشانسی بخش قابل توجهی از آنها، این بازی در بدترین روز و ساعت ممکن برگزار می‌شود، یعنی شنبه ساعت نه و نیم صبح!بخش زیادی از هواداران فوتبال را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند. آنها طبق روال هر هفته باید شنبه صبح سر کلاس‌های‌شان حاضر باشند اما این شنبه با همه شنبه‌های قبل فرق دارد و در آن مهم‌ترین بازی تیم مورد علاقه آنها برگزار می‌شود. آنها می‌خواهند این بازی را بدون دغدغه و نگرانی از دست دادن کلاس‌های‌شان ببینند و راه‌حلی که انتخاب کرده‌اند یک کمپین است. کمپینی به نام: «شنبه را تعطیل کنید!»امروز کمپین شنبه را تعطیل کنید در فضای مجازی به شدت پررنگ شد. عبارت «شنبه را تعطیل کنید» در ساعات اخیر بارها در صفحه رسمی وزارت آموزش و پرورش و به عنوان کامنت منتشر شده است. علاوه بر این هشتگ کامنت‌های زیادی هم در این صفحه دیده می‌شود که محتوای همه آنها درخواست از وزیر آموزش و پرورش برای تعطیل کردن شیفت صبح و حتی شیفت ظهر مدارس و دانشگاه‌هاست.

مثلا این کامنت: «آقای وزیر، جون هر کی دوست داری شنبه رو تعطیل کن. به خدا با یه روز تعطیل کردن مدارس، هیچ دانش‌آموزی بی‌سواد نمیشه!» یا این یکی: «بازی از درس مهم‌تر است!» و این یکی: «آقای وزیر شما می‎تونید با تعطیل کردن یه روز، خودتونو پیش دانش‌آموزان و دانشجوها محبوب کنید، پس خواهش می‌کنم شنبه رو تعطیل کنید.» البته همه چیز به خواهش و تقاضا ختم نمی‌شود و کم نیستند کسانی که مدعی شده‌اند حتی اگر شنبه تعطیل نشود، سر کلاس‌های‌شان حاضر نخواهند شد!
کمپین پر سر و صدا؛ شنبه را تعطیل کنید
هنوز مشخص نیست تصمیم مسئولان وزارت آموزش و پرورش چه خواهد بود اما با جوی که به وجود آمده، به احتمال زیاد تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان غایب در روز شنبه بیشتر از حاضران خواهد بود و بعید نیست با ادامه این روند در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، سرانجام مسئولان راضی شوند و شنبه را تعطیل کنند تا دانش‌آموزان و دانشجویان با خیال راحت و بدون دغدغه بازی کاشیما آنتلرز و پرسپولیس را تماشا کنند.
مرجع : آی اسپورت
برچسب ها: پرسپولیس