به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۱۶۳۵۴۰

دایی به دنبال انتقام از استقلال در جام حذفی

گروه ورزشی: در یکی از دیدارهای باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی استقلال میزبان سایپاست و در یک چهارم نهایی مس کرمان برابر سپاهان در روز جمعه قرار می‌گیرد.
دایی به دنبال انتقام از استقلال در جام حذفی
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با دو دیدار پیگیری می‌شود که استقلال در این مرحله باید برابر سایپا قرار بگیرد تا بعد از دو هفته، بار دیگر این دو تیم مقابل هم و در یک جام دیگر قرار بگیرند. سایپایی‌ها که در لیگ مغلوب استقلال شدند و حتی نتوانستد از امتیاز میزبانی استفاده کنند، حالا باید به دنبال انتقام در ورزشگاه آزادی و حذف شاگردان شفر باشند. نارنجی‌پوشان با انگیزه زیادی پا به این میدان می‌گذارند زیرا آن‌ها توانستند ابتدای هفته، فینالیست آسیا و رقیب سنتی استقلال را متوقف کنند و حالا می‌خواهند یقه دیگر تیم مطرح تهرانی را در آزادی بگیرند.استقلال نیز علی رغم نداشتن وریا غفوری به دلیل محرومیت، با بازگشت علی کریمی به تمرینات کمی خیالش از میانه میدان خود راحت است. مدافع عنوان قهرمانی که حریف سرسختی را در این مرحله دارد، انگیزه زیادی برای دبل کردن مقابل شاگردان دایی دارد تا ضمن فراموشی شکست برابر سپاهان، بار دیگر جزو هشت تیم برتر این مسابقات قرار بگیرد. با محرومیت وریا غفوری و بازگشت تازه از مصدومیت خسرو حیدری، به نظر می‌رسد فرشاد محدی‌مهر بار دیگر فرصت این را داشته باشد تا در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود.

آبی‌ها با کنار زدن نفت مسجدسلیمان به این مرحله رسیدند و سایپا هم سردار بوکان را از پیش رو برداشت تا حریف شاگردان شفر در این مرحله باشد.در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در روز جمعه، سپاهان برابر مس کرمان قرار می‌گیرد. کرمانی‌ها که این فصل با هدایت نادر دست‌نشان روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و در رده دوم لیگ آزادگان قرار دارند، به دنبال شگفتی‌سازی بزرگ تری در جام شگفتی‌ها هستند. سپاهان هم که با امیر قلعه‌نویی به روزهای اوج بازگشته است، باانگیزه فراوان و حذف نساجی و شهرداری ماهشهر پا به این مرحله گذاشته است تا این فصل علاوه بر لیگ برتر، یکی از مدعی‌های اصلی قهرمانی در این جام باشد.در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امروز (چهارشنبه) ماشین‌سازی برابر داماش گیلانیان دسته دومی قرار می‌گیرد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: علی دایی استقلال