کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سعید قاسمی: ان ربک لب‌الأستخر (مرصاد)!

خدای ما لب «استخر» خفت‌گیری می‌کند!

11 آبان 1397 ساعت 12:16


گروه سياسي: فیلم سخنان تازه سعید قاسمی در سفر اخیر به عراق «مراسم اربعین» که وعده مرگ رییس‌جمهور در استخر را داد، در فضاي مجازي منتشر شده است!
.....
سعید قاسمی از لیدرهای انصار حزب‌الله در اين ويدئو، حسن روحانی را به مرگ تهدید کرده و وعده مرگ او تا پایان سال را مي‌دهد! قاسمی که در کربلا سخن می‌گفت، اظهار داشت: اگر دست‌مان نرسید، خدای ما لب «استخر» خفت‌گیری می‌کند! وی همچنین با تغییر آیه قران مجید گفت: «ان ربک لب‌الأستخر (مرصاد)»! این لیدر انصار حزب‌الله در بخشی دیگر از گفته‌هایش با سخنان كنايه‌آمیز خطاب به روحانی گفت: زائران از لب مرز تا کربلا برایت دعا کرده‌اند و این دعاهایی که در حق تو کرده‌اند من بعید می‌دانم که تا عید دوام بیاوری و کارت با کرام‌الکاتبین است.

در مردادماه گذشته نيز تجمعی اعتراضی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد و در آن پلاکاردی به چشم می‌خورد که تهدید صریح حسن روحانی تعبیر شده بود. در این پلاکارد نوشته شده بود «ای آن‌که مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت.». مطابق ارزیابی برخی رسانه‌هاي داخلي، منظور از «استخر فرح» همان استخر در مجموعه سعدآباد است که آيت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام ۱۹ دی ماه ۹۵ در آن غرق شد. مدتی پیش منصور ارضی «مداح معروف» هم با اشاره به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفته بود: اون یارو، آخرش در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد!
 


کد مطلب: 163684

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/163684/خدای-لب-استخر-خفت-گیری-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir