به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۶۳۷۴۶

تمجید ویل اسمیت از «پسران بد برای زندگی»

گروه فرهنگ و هنر: در حالی که هنوز مقدمات ساخت دنباله جدید سری فیلم های «پسران بد» به طور کامل فراهم نشده، ویل اسمیت و مارتین لورنس، ستارگانش آن را اثری می دانند که حوادث پرفراز و نشیبی در آن اتفاق می افتد.
تمجید ویل اسمیت از «پسران بد برای زندگی»
ویل اسمیت و مارتین لورنس قرار است در فیلم «پسران بد برای زندگی» به کارگردانی دو هنرمند مراکشی الاصل بلژیکی به نامهای ادیل ال عربی و بلال فلاح ایفای نقش کنند. فیلمی که نسخه سوم فیلم «پسران بد» است که دو نسخه قبلی آن در مجموع بیش از ۴۱۴ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشتند.اوایل سال جاری میلادی گفته میشد ساخت فیلم «پسران بد برای زندگی» از ماه اوت امسال همزمان با نیمه تابستان آغاز خواهد شد، ولی طبق اخبار جدید این فیلم از اوایل زمستان امسال کلید خواهد خورد. پیش بینی می شود این فیلم در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ روی پرده رود.جری بروکهایمر هم دوباره به عنوان تهیه‌کننده‌ با این فیلم همکاری خواهد داشت.قرار است در این فیلم کمدی و اکشن ویل اسمیت و مارتین لورنس دوباره مثل قبل در نقش دو کارآگاه پلیس به نامه های مایک لوری و مارکوس بارنت ایفای نقش کنند.

دریک گیلبرت دیگر بازیگری است که حضورش در این فیلم قطعی شده و فیلمنامه را کریس برمنر و جو کارناهان می نویسند.فیلم محصول سونی است و این کمپانی از مدتها قبل پیگیر ساخت آن بود.دو فیلم قبلی به ترتیب در سالهای ۱۹۹۵ و ۲۰۰۳ ساخته شده بودند.ویل اسمیت به تازگی در کنار مارتین لورنس در ویدئویی در اینستاگرام از این فیلم تمجید کرد و آنرا فیلمی دانست که حوادث و رخدادهای خاص و دیده نشده ای را به تصویر خواهد کشید.
مرجع : بانی فیلم