به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۱۶۳۹۰۲

خاتمی: آمریکا در حال فروپاشی است

گروه سیاسی: نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز آمریکا ۴۰ برابر از گذشته ضعیف‌تر شده به طوری که در عرصه سیاسی و نرم افزاری و در سخت افزاری دارد قدرت خود را از دست می‌دهد و سربازان آمریکا فراوان خودکشی می‌کنند و در عرصه اقتصادی ۸۰۰ میلیارد دلار کسری بودجه دارند.
خاتمی: آمریکا در حال فروپاشی است
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در جمع راهپیمایان کرمانی به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تشکر از اجتماع بسیار باشکوه مردم کرمان اظهار کرد: مردم و مسوولان با حضور خود این همایش ملی را تبدیل به وحدت و صفای ملی کردند. وی با اشاره به حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در راهپیایی امروز افزود: آمریکا ۶۵ سال است در کشور ما جنایت می‌کند. از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ تا امروز مدام علیه این مردم در حال جنایت است. خاتمی تصریح کرد: مسلط کردن رژیم وابسته، جنایتکار و غارتگر بر کشور که ۵۷ سال دین ستیزی، اخلاق ستیزی و اسلام ستیزی و جنایت و غارت کارشان بود، کار آمریکاست و بعد از انقلاب نیز آنی علیه ملت فروگذار نکرده و سفارت آن‌ها لانه جاسوسی علیه ملت بود که جوانان دانشجوی مسلمان به حق این جاسوسخانه را اشغال کردند و انقلاب دوم را صورت دادند. انقلابی که در پی آن فریاد مرگ بر آمریکا طنین انداز شد.
 
وی با اشاره به جنایت آمریکا در صحرای طبس عنوان کرد: هواپیما بسیج کردند که به کشور ما آمده و جاسوس‌های خود را نجات بدهند. امام جمعه موقت تهران گفت: حمله صدام به ایران بی تردید با مشورت آمریکا انجام شد و حمله به هواپیمای مسافربری و جنگ اقتصادی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون از دیگر توطئه‌های آمریکا علیه ملت فداکار ایران است که این روز‌ها اوج جنگ اقتصادی است. وی افزود: اقدام دیگر این جنایتکار، جنگ نرم افزاری رسانه‌ای و روانی علیه ملت ماست که لحظه‌ای از آن فروگذار نمی‌کنند و با ابزار فضای مجازی آن را ادامه می‌دهند. خاتمی تصریح کرد: تقویت گروهک‌های منافقین (داعش‌های وطنی) کار دیگر آمریکاست. منافقینی که پوست سه پاسدار را زنده زنده کندند و آمریکا حامی اینهاست.

وی بیان کرد: در همه اغتشاشاتی که علیه ملت ما بوده و در فتنه ۸۸ و اغتشاشات دی ماه سال ۹۶ آمریکا دست داشته و طراحی مدام توطئه علیه ایران در مجامع بین المللی را انجام می‌دهد. نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: اینکه آمده ایم و سراسر کشور به صحنه آمده دلیل آن این جنایات است که پرونده سیاهی از این جنایات دارند و ما هدفمند و با حساب آمده ایم. وی افزود: امام (ره) فرمودند”آمریکا شیطان بزرگ است” و آمده ایم فریاد بزنیم تا بار دیگر دنیا بداند که ایران امروز به همان شکوه سال ۵۸ مرگ بر آمریکا را فریاد می‌زند. خاتمی اظهار کرد: امروز آمریکا ۴۰ برابر از گذشته ضعیف‌تر شده به طوری که در عرصه سیاسی و نرم افزاری و در سخت افزاری دارد قدرت خود را از دست می‌دهد و سربازان آمریکا فراوان خودکشی می‌کنند و در عرصه اقتصادی ۸۰۰ میلیارد دلار کسری بودجه دارند.

وی تصریح کرد: این کشور در حال فروپاشی است آنچنان که ابرقدرت شرق فروپاشید و دیر یا زود دنیا خواهد دید این قدرت پوشالی نیز ساقط خواهد شد.
خاتمی با اشاره به روی کار بودن دروغگوترین رییس جمهور دنیا در آمریکا بیان کرد: از روزی که سر کار آمده، بیش از ۲ هزار دروغ گفته و به ملت و سایر ملت‌ها دروغ می‌گوید. امام جمعه موقت تهران با اشاره به جنایتی که امروز در یمن صورت می‌گیرد، گفت: ۱۲ میلیون یمنی در خطر قحطی قرار دارند و اتاق فرماندهی این جنایات در وزارت جنگ آمریکاست و همه این جنایات را از چشم آمریکای جنایتکار می‌دانیم و با حمایت آمریکا بحرین تبدیل به یک زندان برای شهروندانش شده است. جنایاتی که در فلسطین و غزه انجام می‌شود همه با حمایت از این دولت خونخوار و جنایتکار است.
برچسب ها: سیداحمد خاتمی