به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۶۴۰۳۶

فینال لیگ قهرمانان آسیا سوژه AFC

گروه ورزشی: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا را یکی از موارد مورد توجه دانست.
فینال لیگ قهرمانان آسیا سوژه AFC
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک ماه مانده به آغاز مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات گزارشی را نوشته است و به 5 چیزی که باید در این ماه به آنها توجه کرد را اعلام کرد.یکی از این 5 مورد فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن بود که AFC درباره این اتفاق نوشت: زمانیکه جام ملت های آسیا 2019 آغاز می شود، تکلیف قهرمان لیگ قهرمانان آسیا 2018 نیز مشخص می شود. کاشیما آنتلرز در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس ایران را شکست داد و بازی برگشت این دو تیم در ورزشگاه آزادی در تاریخ 10 نوامبر برگزار می شود.این دو تیم فینالیست تعداد زیادی از بازیکنان ملی پوش را دارد که بعد از این بازی با مدال طلا یا نقره راهی اردوهای تیم ملی کشورمان برای حضور در جام ملت های آسیا رهسپار می شوند.

جونگ سونگ هیون، مدافع کره ای کاشیما یکی از ملی پوشان این تیم است. در طرف دیگر هنوز لیست تیم ملی ژاپن برای دیدار با ونزوئلا در تاریخ 16 نوامبر اعلام نشده است اما کینتو میساو اطمینان دارد که با هاجمی موریسو به پنجمین قهرمانی خودشان در آسیا برسند.در طرف مقابل علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس نام اولی است که در تیم ملی ایران برای کی روش بازی می کند. از طرف دیگر جلال حسینی، کاپیتان 36 ساله پرسپولیس پس از غیبت در جام جهانی 2018 امیداور است که در غیاب مرتضی پورعلی گنجی به خاطر مصدومیت او دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود. بشار رسن با نمایش خوبی که به همراه پرسپولیس داشت یکی از مهره های خوب تیم ملی عراق در جام ملت ها خواهد بود.
مرجع : فارس